دبیرکل کنفدراسیون کبدی آسیا ظهر امروز به اتفاق دکتر اورسجی رئیس فدراسیون کبدی با دکتر داورزنی در خصوص میزبانی رقابت های کبدی جوانان جهان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کبدی، دکتر داورزنی در دیدار با دبیرکل کنفدراسیون کبدی آسیا گفت: کبدی باید برای موفقیت بیشتر بدنبال برندسازی باشد، جذب اسپانسر و نحوه برگزاری مسابقات به توسعه کبدی در دنیا کمک می کند.

وی در ادامه افزود: برنامه ریزی درست از سوی مسئولان فدراسیون منجر به جذب اسپانسر های بزرگ برای این رشته بومی و زیبا خواهد شد و می توان به آینده این رشته امیدوارتر بود.

معاون وزیر ورزش و جوانان در خصوص جایگاه ورزش در ایران گفت: مردم ایران از تمام رشته های ورزشی حمایت می کنند و از موفقیت های کبدی کاران، شمشیربازان و یا سایر رشته های دیگر لذت می برند.

داورزنی در پایان در خصوص عملکرد درخشان کبدی در بازیهای آسیایی سخن گفت و یادآور شد: قهرمانی ایران در جاکارتا بسیار سخت بود و حفظ این قهرمانی ها در حضور هندوستان، کره جنوبی و پاکستان بسیار سخت تر است. برای تداوم موفقیت کبدی باید به استعدادیابی توجه ویژه داشته باشیم و خون تازه به رگ های تیم ملی تزریق شود.