دکتر محمدرضا داورزنی معاون وزیر ورزش و جوانان عصر امروز با محمد سرور دبیرکل کنفدراسیون کبدی آسیا و دکتر اورسجی رئیس فدراسیون در وزارت ورزش و جوانان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کبدی، دبیرکل کنفدراسیون کبدی آسیا در دیدار با معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: حمایت های دکتر داورزنی از ابتدای راه اندازی رشته کبدی وجود داشته است و موفقیت های امروز کبدی ایران مرهون کمک های وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک است.

وی در ادامه افزود: ایران یکی از کشورهای مهم در کبدی آسیا و جهان است و مدیران فدراسیون در تلاش برای توسعه این رشته در آسیا و جهان هستند، یکی از راههای توسعه کبدی در دنیا برگزاری مسابقات جوانان جهان در ایران است.

دبیرکل کبدی آسیا در ادامه شرایط میزبانی ایران را بسیار مناسب توصیف کرد و خاطر نشان کرد: امکانات ایران برای رقابت های جوانان جهان در کیش و خوزستان بسیار عالی است و امیدوارم رقابت های خوبی در آبان ماه امسال شاهد باشیم.

محمد سرور در پایان گفت: کبدی ایران پس از شکست در قهرمانی آسیا گرگان با برنامه ریزی درست توانست در بازیهای آسیایی جاکارتا اندونزی دو مدال ارزشمند طلا کسب کند.