نشست خبری فدراسیون کبدی با حضور عباس اورسجی و صغری شیوایی رئیس و نایب رئیس بانوان فدراسیون کبدی و غلامرضا مازندرانی، سرمربی تیم ملی در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کبدی، صغری شیوایی نایب رئیس بانوان فدراسیون نیز در خصوص برنامه های آماده سازی تیم ملی بانوان ایران جهت حضوری قدرتمند در بازیهای آسیایی جاکارتا گفت: تلاش های زیادی برای برگزاری بازی تدارکاتی صورت گرفت ولی دیدار با کره جنوبی و سریلانکا لغو شد. ما اردویی با هندوستان در پیش داریم که امیدوارم مربیان به ترکیب نهایی برسند. کمیته المپیک درخواست لیست نهایی را داشت و سرمربی تیم هم محرمانه اسامی را به رئیس فدراسیون اعلام کرد ولی قول هایی گرفته ایم تا بعد از بازی تدارکاتی با هندوستان به ترکیب نهایی برسیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا فدراسیون کبدی بعد از ناکامی در بازی های قهرمانی آسیا در گلستان مجدداً به مربی هندی اعتماد کرد، گفت: یک سری واقعیت ها در گرگان وجود داشت و عملاً سرمربی تیم ملی نتوانست صددرصد توانش را نشان دهد. در کنار سرمربی تیم ملی، مربیان داخلی هم حضور داشتند که در گلستان این مربیان داخلی بودند که عملاً تیم را کُچ می کردند و سرمربی عملاً منفعل بود.

نایب رئیس بانوان فدراسیون کبدی خاطرنشان کرد: این سرمربی هندی ناراحت بود که نمی تواند تیم را کُچ کند و به همین دلیل با ناراحتی ایران را ترک کرد. من همانجا به او قول دادم که اگر تغییراتی صورت بگیرد، بتوانیم دوباره او را در تیم ملی داشته باشیم. نمی خواستم این مربی خاطره بدی از ایران داشته باشد.

شیوایی تاکید کرد: این مربی هندی ۱۰ اردو را خیلی خوب برگزار کرده است و آموزش پایه را از همان ابتدا آغاز کرد. این مربی کارش را از صفر شروع کرد و به خوبی تیم را جمع و جور کرد. تیم ما در بخش دفاع و هماهنگی خیلی خوب شده و بنده از نزدیک شاهد مهارتهایشان بوده ام.

وی از رسانه ها خواست که توجه بیشتری به کبدی نشان بدهند و گفت: کبدی کمتر از فوتسال و فوتبال نیست و جذابیت خاصی دارد. تقاضا دارم در این دوره از بازی های آسیایی ما را حمایت کنید.

نایب رئیس بانوان فدراسیون کبدی با اشاره به امکانات و اردوهای تیم بانوان تاکید کرد: لباس بانوان را از جنس نانو که تبادل هوا در آن صورت می گیرد، انتخاب کردیم و یک تولیدی داخلی آن را برایمان فراهم کرده است. از این لباس در اردوی ارومیه استفاده می کنیم تا مشکلاتش شناسایی شود. همچنین استان ها شرایط بسیار خوبی را برای اردوهایمان فراهم کرده اند و دغدغه ای در این بخش نداشتیم.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد