شست خبری فدراسیون کبدی با حضور عباس اورسجی و صغری شیوایی رئیس و نایب رئیس بانوان فدراسیون کبدی و غلامرضا مازندرانی، سرمربی تیم ملی در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کبدی، غلامرضا مازندرانی سرمربی تیم ملی در مورد اعلام ترکیب تیم ملی گفت: اردو با 40 نفر آغاز شد و 8 اردو قبل از دوبی برگزار کردیم. دو اردوی تدارکاتی داخلی با تیم ب برگزار و نقاط ضعف و قوت شناسایی شد. 14 نفر به دوبی اعزام شدند که 9 نفر جوان بودند. بازی‌های خوبی را در دوبی با کره انجام دادیم  و 2 بازیکن زیر 20 سال را تست کردیم. با پاکستان هم دیدار کردیم که دغدغه ما که عدم شناخت از این تیم بود برطرف شد. پاکستان و هند با بازیکنان اصلی آمدند و فرصت خوبی داشتیم. در فینال برابر هند بازیکنان کم تجربه بودند و 50 درصد بازیکنان نبودند.اگر بچه ها با تجربه تر بودند برابر هند نتیجه بهتری می‌گرفتیم. بعد از اردوی هند ترکیب نهایی را اعلام می‌کنیم. برای چند پست بین چند بازیکن شک داریم که در بازی‌های تدارکاتی به نتیجه می‌رسیم. ترکیب 70 درصد تیم مشخص است. در دو ماه مانده به مسابقات اینکه فشار زیادی برای اعلام ترکیب داشتیم کار را سخت کرد.

مازندرانی در خصوص اعتماد دوباره به لژیونرها یادآور شد: این که بگویم مدال طلا می‌گیریم زیاده خواهی است اما این بدان معنی نیست که برای نایب قهرمانی خواهیم رفت. در فینال برای طلا می‌جنگیم. بازیکنان دو هفته قبل از مسابقات گرگان وارد اردو شدند و خسته بودند. تیم هم تنها 4 مرحله اردو داشت و تدارک لازم را نداشت. حضور 5 مربی روی نیمکت نیز باعث شده بود تا ناهماهنگی وجود داشته باشد. بعلاوه حاشیه امنیت برخی از بازیکنان به تیم ضربه زده بود. استراتژی ضعیف سرمربی هم کار را برای ایران سخت کرد. مشکل در گرگان از لژیونر ها نبود. الان لژیونرها 4 ماه است که در اردو حضور دارند و در کنار تیم هستند.

مازندرانی در پاسخ به این سوال که آیا در اردوی هند با ترکیب اصلی حضور خواهیم داشت، تصریح کرد: چند استراتژی در هند داریم که در نهایت بهترین برنامه را در دیدار برابر هند در نظر می‌گیریم. باید برابر هر تیم با سبک خاص خودش بازی کنیم. در اردوی هند ترکیب نهایی را اعلام خواهیم کرد تا به هماهنگی برسیم.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد