اعضاء هیات رئیسه فدراسیون کبدی عصر روز گذشته با حضور در ساختمان حجاب جلسه خود را پس از کارگاه تخصصی استعدادیابی کبدی برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کبدی، اعضاء هیات رئیسه فدراسیون کبدی روز گذشته سه شنبه 20 بهمن ماه با حضور در محل فدراسیون عملکرد  سه ماه گذشته و برنامه های فدراسیون کبدی تا پایان سال را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

در این جلسه رئیس فدراسیون گزارشی از مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در دو بخش آقایان و بانوان در ارومیه که قرار است فروردین ماه 95 برگزار شود ارائه کرد. سفر محمد سرور دبیر کل کنفدراسیون کبدی آسیا و برپایی اردوهای مشترک ایران و پاکستان در شهر های مشهد و اسلام آباد در دو بخش آقایان و بانوان از موضوعات مهم  جلسه هیات رئیسه بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

اعزام شش بازیکن ایرانی به نام های فاضل اتراچالی، معراج شیخ، هادی اشترک، ابوالفضل مقصودلو، هادی تاجیک و محمد مقصودلو به سومین دوره مسابقات پرو کبدی از دیگران موضوعاتی بود که در جلسه دیروز مطرح گردید و اعضاء در خصوص فرصت ها و تهدید های این مسابقات با هم تبادل نظر کردند.

ارائه گزارشی مفصل از برگزاری جشنواره های همگانی مناطق مختلف کشور و همچنین مسابقات لیگ برتر و دسته اول کبدی آقایان وبانوان از دیگر موضوعات مهم جلسه هیات رئیسه بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد