کارگاه تخصصی استعدادیابی کبدی با حضور محمدرضا مقصودلو رئیس فدراسیون کبدی، دکتر طباطبایی مدیرکل دفتر استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان، دکتر علیرضا رحیمی و صغری روحبخش شیوایی نواب رئیس فدراسیون کبدی و عباس خواجه اورسجی دبیر فدراسیون کبدی و مربیان استعدایاب سراسر کشور در سالن اجتماعات ساختمان حجاب برگزار شد.

در این کارگاه یک روزه مربیان استعدادیاب کبدی کشور با مهم ترین شاخص های استعدادیابی آشنا شدند. دکتر علیرضا رحیمی نایب رئیس و مسئول کمیته پژوهش فدراسیون کبدی به عنوان مدرس کلاس سرفصل های استعدادیابی را در قالب دو بخش تئوری و عملی برای مربیان حاضر ارائه کرد.

در یکی دیگر از بخش های کارگاه استعدادیابی دکتر محمد دریجانی مسئول کمیته پزشکی فدراسیون با ارائه آخرین اطلاعات مبارزه با دوپینگ و روشهای مقابله با آن مطالبی را برای حاضرین ارائه کرد.

محمدرضا مقصودلو رئیس فدراسیون کبدی با حضور در جمع مربیان استعدادیاب کشور ضمن خوشامد به مربیان حاضر در کارگاه به تغییر نگرش جامعه ورزش و دست اندرکاران فدراسیون کبدی اشاره کرد و گفت: در امر استعدادیابی به دنبال سه هدف عمده هستیم که اولین هدف ما شناخت است که پس از آن در گام دوم ادارات کل ورزش و جوانان استان ها و هیات های کبدی سراسر کشور هدایت اصولی و علمی استعدادهای کشف شده را برعهده خواهند داشت.

مقصودلو در خصوص سومین هدف طرح استعدادیابی گفت: حمایت از استعداد های کشف شده سومین و مهم ترین هدف فدراسیون کبدی است که با تعیین و ابلاغ به تعدادی از مربیان فعال و زحمتکش سراسر کشور قصد داریم حمایت لازم را از طرح استعدادیابی انجام دهیم.

دکتر طباطبایی مدیرکل دفتر استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان هم در جمع مربیان استعدادیاب کبدی حاضر شده بود گفت: مدالها و موفقیت های کسب شده کبدی ایران در سطح آسیا و جهان مرهون استعدادیابی درست در سال های گذشته است.

وی در ادامه افزود: وجه تمایز کبدی با سایر رشته های ورزشی بویژه رشته های تیمی حضور همزمان تیم های ملی کبدی آقایان و بانوان در بازیهای آسیایی است که با کسب مدال های خوشرنگ هم همراه بوده است.

مدیرکل دفتر استعدادیابی در پایان گفت: هدف اصلی وزارت ورزش و جوانان توسعه و تجهیز پایگاه های استعدادیابی استان های کشور است که این پایگاه ها می توانند به مربیان استعدادیاب برای انجام فعالیت های علمی و اصولی کمک شایانی کند.

 

20160209_101639

 

20160209_101749

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد