هیات های کبدی استان های آذربایجان غربی، اصفهان، خراسان رضوی و کردستان به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر مسابقات چند جانبه کبدی را با شرکت استان های همجوار برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کبدی، همزمان با آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی هیات های کبدی استان های آذربایجان غربی، اصفهان، خراسان رضوی و کردستان با دعوت از تیم های استان های همجوار تورنمنت چند جانبه در شهر های مختلف برگزار کردند.

در استان کردستان نوجوانان کبدی کار تیم های سنندج، سقز، کبودرآهنگ همدان و کرمانشاه در یک تورنمنت چند جانبه شرکت کردند که تیم های سنندج و کبودرآهنگ همدان مقام های اول و دوم را کسب کردند.

در استان خراسان رضوی شهرستان سبزوار میزبان تورنمنت چهارجانبه کبدی بود که 4 تیم شهیدان علیکردی، چناران(عالیس)، نوده انقلاب و کلات نادر خراسان رضوی با همکاری حوضه امام جعفر سپاه سبزوار برگزار شد و در پایان رقابت یک روزه دو تیم چناران و نوده انقلاب به عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی دست پیدا کردند.

شهر دولت آباد اصفهان هم با همکاری سپاه تورنمنت سه جانبه را با حضور استان های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری برگزار کرد.

4 تیم نقده الف، نقده ب، بوکان و میاندوآب برگزار کننده یک دوره مسابقات 4 جانبه به مناسبت دهه مبارک فجر در شهر بوکان بودند که تیم های نقده الف و نقده ب اول و دوم شدند.

 

IMG_20160207_094303(1)

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد