مجمع عمومی سالیانه هیات کبدی استان اصفهان امروز سه شنبه 27خرداد ماه با حضور دکتر اورسجی و سرپرست اداره کل ورزش و جوانان اصفهان  برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کبدی، مجمع عمومی سالیانه هیات کبدی استان اصفهان امروز سه شنبه 27 خرداد ماه با حضور دکتر عباس اورسجی رئیس فدراسیون کبدی، سید محمد طباطبایی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و سایر اعضاء مجمع برگزار شد.

در مجمع فوق ابتدا شهبازی رئیس هیات کبدی استان گزارشی از عملکرد هیات برای اعضاء مجمع ارائه کرد و در ادامه هم از برنامه های بلند مدت برای رشد و توسعه هرچه بیشتر کبدی در استان اصفهان موضوعاتی مطرح کرد.

تقویم ورزشی سال 99 یکی از موضوعات مهم مجمع اصفهان بود که با تایید اکثریت اعضاء به تصویب رسید و مقرر شد پس کسب مجوز های لازم از ستاد مبارزه با کرونا فعالیت کبدی کاران اصفهانی از سر گرفته شود.

دکتر اورسجی هم ضمن تشکر از مسئولان و اعضاء هیات کبدی استان اصفهان ابراز امیدواری کرد کبدی اصفهان با تلاش و پشتکار اهالی این رشته به روزهای خوب خودش برگردد.

دیدار با مسئولان باشگاه سپاهان اصفهان، فرمانده تیپ 44 ارتش اصفهان، مدیران ارشد ورزش شهرداری اصفهان و فرماندار شهرستان برخوار و دولت آباد از دیگر برنامه های مهم و فشرده رئیس فدراسیون کبدی در سفر اصفهان است.

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد