اورسجی در دیدار با سید محمد طباطبایی گفت: اصفهان در رشته کبدی یکی از استان های مطرح کشور است.

به گزارش روابط عمومی، عباس اورسجی رییس فدراسیون کبدی  در سفر به اصفهان، بعد از ظهر امروز با سید محمد طباطبایی دیدار کرد.
در این ملاقات رییس ، نایب رییس و جمعی از قهرمانان و پیش کسوتان هیات کبدی استان حضور داشتند، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: اعتقاد دارم ورزش زبان وحدت است، بنابراین وفاق و همدلی جامعه کبدی رمز موفقیت این رشته خواهد بود.
وی افزود: خوشبختانه نگرش فدراسیون نگاهی راهبردی و استفاده از تمام ظرفیت‌ها ست، خاستگاه ورزش کبدی در استان اصفهان، شهر دولت آباد است، اما رییس هیات باید ضمن توجه به ظرفیت های موجود، از سایر پتانسیل ها در جای جای استان اصفهان نیز استفاده کند.
اورسجی رییس فدراسیون کبدی نیز در این جلسه با تایید و تاکید بر این موضوع که ظرفیت کبدی در استان اصفهان بالاست تصریح کرد:جلساتی که امروز در اصفهان داشتیم نشان از وجود ظرفیت های خوب نیروی انسانی توانمند، مدیر و متخصص در این استان دارد.در رشته کبدی نیز اصفهان از استان های مطرح کشور محسوب می شود.
رییس فدراسیون کبدی افزود: فضای ایجاد شده در این هیات باید فضای تعاملی باشد تا اصفهان ملی پوشان بیشتری در تیم های ملی داشته باشد.
وی در خصوص جلساتی که امروز در سفر به اصفهان داشت، گفت: خوشبختانه خروجی این جلسات نتایج خوبی در بر داشت، باشگاه سپاهان برای حمایت تیم های لیگی اصفهان اعلام آمادگی کرد، همچنین معاون ورزشی سازمان فرهنگی، ورزشی، اجتماعی شهرداری اصفهان برای توسعه و ترویج این رشته با اختصاص فضاهای ورزشی تحت اختیار خود، قول مساعد داد.
وی ضمن ابراز خرسندی از همکاری برخی سازمان ها و ارگان ها برای رشد وگسترش رشته کبدی در اصفهان خاطر نشان کرد: در صورت اختصاص اماکن ورزشی سایر ارگان ها و نهادها به این رشته، فدراسیون کبدی نیز آمادگی دارد تاتامی مورد نیاز رشته را به این فضاها اهدا نماید.
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد