دكتر اورسجي صبح امروز يكشنبه ٢٥ خرداد ماه  با دكتر رنگرز سرپرست دفتر آموزش و استعداديابي وزارت ورزش و جوانان در خصوص برنامه استعداديابي و آموزش فدراسيون كبدي در سال ٩٩ ديدار و گفتگو كرد.

به گزارش روابط عمومي، دكتر رنگرز پس حضور در محل فدراسيون در خصوص برنامه هاي آموزشي و استعداديابي با دكتر اورسجي ديدار كرد و ضمن ابراز رضايت از عملكرد فدراسيون گفت: كبدي جزو فدراسيون هاي موفق ورزش ايران در سال هاي اخير است، با برنامه ريزي مناسب مديران فدراسيون خروجي استعداديابي را در رقابت هاي جهاني جوانان كيش مشاهده كرديم.

دكتر رنگرز در ادامه به حمايت هاي ارگان هاي مختلف از جمله وزارت ورزش و جوانان، وزارت آموزش و پرورش، كميته ملي المپيك از فدراسيون ها در مبحث آموزش و استعداديابي اشاره كرد كه مي تواند تاثير بسزايي در ورزش كشور داشته باشد.

وي در پايان گفت: بدليل عملكرد مناسب كبدي نگاه ويژه و كمك ويژه به كبدي در مسائل بودجه اي و سخت افزاري خواهيم داشت تا موفقيت هاي اين رشته اصيل ايراني تداوم داشته باشد.

دكتر اورسجي رئيس فدراسيون كبدي در جلسه امروز با سرپرست دفتر آموزش و استعداديابي وزارت ورزش و جوانان ضمن تقدير و تشكر از حمايت هاي وزارت ورزش از رشته كبدي يادآور شد: براي اجراي طرح استعداديابي در كبدي رده سني ١٢ سال به بالا جامعه هدف براي آموزش هاي استاندارد و حرفه اي در نظر گرفتيم و با كمك كارشناسان و مربيان استعدادياب در تمامي استان ها بدنبال كشف و نگهداري استعدادهاي ناب اين رشته هستيم.

وي  افزود: خوشبختانه بدليل فعاليت هايي كه در اين چند سال بصورت آكادميك انجام گرفته تيم ملي جوانان ايران توانست با شايستگي قهرمان اولين دوره رقابت هاي جوانان جهان شود تا پشتوانه مناسبي براي تيم ملي بزرگسالان در رقابت هاي پيش رو باشند.

دكتر اورسجي در ادامه از همكاري با وزارت آموزش و پرورش و فدراسيون دانش آموزي هم مسائلي را مطرح كرد و خاطر نشان كرد: در سال گذشته مسابقات دانش آموزي و كلاس هاي آشنايي با كبدي را براي معلمان ورزش سراسر كشور برگزار كرديم كه با استقبال مناسبي نيز همراه بود.

وي در پايان گفت: توقع جامعه كبدي از مسئولان ارشد ورزش كشور اين است كه با اختصاص سالن به رشته كبدي در تهران و ساير استان ها شرايط فعاليت بيش از پيش فراهم گردد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد