در چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، تیم ملی کبدی جوانان و جامعه ورزش کبدی ایران همگام با تمامی مردم ایران اسلامی با حضوری منسجم در راهپیمایی پر شکوه ۲۲ بهمن شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کبدی، تیم ملی کبدی جوانان ایران و جامعه ورزشی کبدی در سراسر ایران زمین اعم از روسای هیات های استانی و شهرستانی، مربیان، داوران، ورزشکاران و اعضای خانواده های این قشر زحمتکش به پاس گرامیداشت چهلمین سالروز پیروز انقلاب شکوهمند اسلامی و دهه فرخنده فجر، مشتاقانه همگام با مردم با حضوری منسجم و موثر در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کرده و بار دیگر به مستکبرین عالم و سرسپردگان آنان اعلام کردند که بر حراست و صیانت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند آن تا پای جان ایستاده و دشمنان بی هویت و سرگردان این انقلاب اسلامی را به خاک ذلت خواهند نشاند.

تیم ملی کبدی جوانان ایران با تمامی نفرات خود در خیابان آزادی در غرفه وزارت ورزش و جوانان حاضر شد و در کنار وزیر ورزش و جوانان، معاونین وزارتخانه و جمعی از مدیران ارشد ورزش کشور در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن شرکت کرد. همچنین خانواده ورزش کبدی همپا و همدوش با دیگر اقشار خداجو و ولایتمدار کشورمان در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند تا ضمن تجدید بیعت با آرمان ها و مقام معظم رهبری یک صدا فریاد استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را سر دهند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد