هفته پنجم ليگ برتر كبدي باشگاههاي كشور با تداوم صدرنشيني پايا تردينگ دنبال شد.

به گزارش روابط عمومي، هفته پنجم رقابت هاي ليگ برتر كبدي باشگاههاي كشور روز پنج شنبه 25 بهمن ماه با برگزاري ٨ ديدار در دو نوبت صبح و عصر در مجموعه ورزشي تختي تهران برگزار شد.

در هفته پنجم تيم پاياتردينگ با كسب دو پيروزي مقابل عقاب تالش و فجر ساری 18 امتیازی شد و اختلاف خود را تیم دوم جدول به 4 امتیاز افزایش داد.
تیم پایا تردینگ در بازی دوم خود در نوبت عصر مقابل فجر ساری صف آرایی کرد و در نهایت توانست با  ارائه بازی منسجم تر آن هم در شرایطی که در اوایل بازی از رقیب ساروی خود عقب بود با حساب 41 بر 33  حریف قدرتمند خود را شکست دهد و به تنهایی در صدر جدول رده بندی قرار گیرد.

تيم رعدپدافند هوايي سيستان و بلوچستان نيز بازيهاي اين هفته خود را با پيروزي پشت سر گذاشت، شاگردان محمد شعبانی در بازی اول این هفته موفق شدند در یک رقابتی حساس و نزدیک با نتیجه 39 بر 38 تیم فتح کبودرآهنگ را شکست دهند تا رقابت برای کسب رتبه دوم جدول داغ تر شود و در بازی دوم خود مقابل عقاب تالش توانستند با حساب 44 بر 30 پیروز شوند تا در جدول شاهد سه تیم 14 امتیازی باشیم .

در روزي كه فتح كبودرآهنگ بازي مقابل رعدپدافند هوایی سیستان وبلوچستان را واگذار كرده بود در بازی نوبت عصر موفق شد با نتیجه 50 بر 33 تیم دهیاری محمدآباد گرگان را شکست دهد و همچنان در تعقیب پایا تردینگ باشد.

تیم میثم کاغذ دولت آباد در یک بازی جذاب برایر الوار گرمسیری اندیمشک 37 بر 37 مساوی کرد تا بالاخره پس از 10 بازی در لیگ برتر طعم امتیاز را بچشد.
هفته ششم رقابت های لیگ برتر کبدی باشگاههای کشور روز پنج شنبه 2 اسفند ماه در تهران برگزار می شود.

نتایج هفته پنجم بدین شرح می باشد:

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد