ملی پوش همدانی کبدی کشور گفت: هند و پاکستان حریفان اصلی و قدر تیم ملی کبدی ایران برای تصاحب سکوی قهرمانی بازی های آسیایی 2018 در جاکارتای اندونزی هستند.

حمید میرزایی نادر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هر 2 حریف آسیایی از قدرت های جهانی محسوب می شوند و بارها مقابل آنها صف آرایی کرده ایم.
وی اضافه کرد: برای رسیدن به سکوی قهرمانی تلاش می کنیم و اردوهای پرفشار و سنگینی را نیز پشت سر گذاشته ایم.
میرزایی نادر بیان کرد: هم اکنون به لحاظ فنی در سطح هند قرار گرفته ایم و برای شکست این تیم تنها به تجربه نیاز است و تیمی که بتواند از فرصت ها به نحوی هوشیارانه استفاده کند، برنده میدان است.
وی اضافه کرد: ما فقط برای کسب عنوان قهرمانی به میدان می رویم و معتقدم شکست هند نیز دور از دسترس نیست و می توانیم به مدال طلا برسیم.
این ملی پوش کبودراهنگی خاطرنشان کرد: تیم کشورمان یکی از آماده ترین دورهای بدنی خود را پشت سر می گذارد و امیدهای فراوانی برای قهرمانی داریم.
وی با بیان اینکه فدراسیون از هیچ کوششی برای فراهم کردن امکانات مناسب برای آماده سازی تیم دریغ نداشته است یادآور شد: هفت ماه اردوی مستمر را پشت سر گذاشته ایم و اکنون در بالاترین سطح آمادگی قرار داریم.
میرزایی با ابراز تاسف از غیبت تلخ ملی پوش همشهری خود سعید غفاری گفت: غفاری با مصدومیت ناگهانی مواجه شد و با وجود اینکه یکی از مهره های بانگیزه و اصلی به شمار می رود، شرایط تلخ برای او اتفاق افتاد.
گفتنی است؛ حمید میرزایی نادر اهل شهرستان کبودراهنگ از توابع استان همدان است و بیش از پنج سال سابقه فعالیت در این رشته ورزشی را دارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد