سرمربی تیم ملی کبدی بانوان گفت: بدون تردید برای کسب مدال به جاکارتا می‌رویم و امیدوارم که در زمان برگزاری بازی‌ها بازیکنان ایران در شرایط عالی باشند.

سرمربی تیم ملی کبدی بانوان گفت: بدون تردید برای کسب مدال به جاکارتا می‌رویم و امیدوارم که در زمان برگزاری بازی‌ها بازیکنان ایران در شرایط عالی باشند.

 شایلا جین درباره مراحل آماده‌سازی تیم ملی کبدی بانوان یرای حضور در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا گفت: ما برای آنکه به شرایط ایده‌آلی برسیم در اردوهای متنوعی شرکت کردیم. آپشن‌های زیادی را در نظر گرفتیم و تمرین‌هایی که لازم بود را انجام دادیم.

وی ادامه داد: نفرات زیادی در اردوها حضور داشتند و تلاش کردند تا برای بازی‌های آسیایی انتخاب شوند. نهایتا براساس نیازهایی که تیم‌مان در حمله و دفاع داشت، بازیکنان مدنظرمان را انتخاب کردیم. تفاوت میان بازیکنان کم بود ولی آنهایی که متمایزتر از مابقی بودند و می‌توانستند به تیم ملی کمک بیشتری کنند را در نهایت برگزیدیم.

سرمربی هندی تیم ملی کبدی بانوان درباره اینکه از استقامت و آمادگی بدنی شاگردان خود رضایت کامل را دارد یا خیر، اظهار کرد: کیفیت بازیکنان ما بسیار خوب بوده و آنها حداکثر تلاش خود را آنکه در جریان مسابقه دچار ضعف نشوند، کرده‌اند. تمرینات با دقت دنبال شده و من از استقامت آنها رضایت زیادی دارم. روی تمرینات بدنسازی خیلی مناسب کار کردیم و آماده هستیم تا در آخرین اردو برای داشتن نتایج عالی با تمرکز بیشتری روی تمرینات بدنسازی کار کنیم.

وی با اشاره به برنامه‌های خود در بازی‌های آسیایی جاکارتا بیان کرد: ما بر روی تاکتیک‌ها و استراتژی‌های مختلفی کار کرده‌ایم و برای استفاده از روش‌های مختلفی که برای بازی با حریفان داریم، برنامه‌ریزی داشته‌ایم. هدف ما کسب نتایج عالی در بازی‌هاست و می‌خواهیم به فینال راه پیدا کنیم. امیدوارم که در مصاف با حریفان موفق به کسب بهترین نتیجه شویم و البته که آمادگی آن را داریم تا به اهدافی که ترسیم کرده‌ایم، برسیم.

شایلا جین در خصوص جدی‌ترین رقیبان ایران در المپیک آسیایی جاکارتا یادآور شد: همه تیم‌ها به دنبال مدال هستند و حریف آسانی پیش رو نداریم. از دیدار اول باید با جدیت وارد زمین شویم و برای پیروزی با تمام توان تلاش کنیم. سریلانکا، تایلند، کره‌جنوبی، پاکستان، اندونزی، حتی ژاپن و سرآمد آنها هندوستان، کشورهایی هستند که رقیبان سرسخت ما برای رسیدن به مدال به حساب می‌آیند. استاندارد تیم‌ها به هم نزدیک است و تقریبا در یک سطح قرار داریم. بنابراین خیلی مهم است که از نگرش و تفکری استفاده کنیم که ما را به نتیجه برساند. ملی‌پوشان ایران باید تمرینات خود را در جریان مسابقه به درستی اجرا کنند تا به نتیجه برسیم.

سرمربی هندی تیم ملی کبدی بانوان در خصوص برنامه‌های تیمش برای مصاف با رقبا در جاکارتا و اینکه اسلحه پنهانی در زمان‌هایی که تیمش مقابل حریف سرسختی قرار گرفته، دارد یا نه، تصریح کرد: بله، ما برنامه داریم تا بر اساس آن گام به گام جلو برویم. در هر مسابقه با توجه به نوع بازی حریفان، نقشه و پلان مشخصی داریم. آپشن‌های مختلفی را در حمله و دفاع تعریف کرده‌ایم و آن را در جریان بازی اجرایی خواهیم کرد.

شایلا جین تاکید کرد: 60 درصد از بازیکنان تیم ملی ما برای حریفان ناشناخته هستند چرا که تا به حال در مسابقات بین‌المللی نبوده‌اند. تنها چهار بازیکن ما پیش از این در تورنمنت‌های مختلف حضور داشتند و حریفان نسبت به توانایی‌های آنها آگاهی دارند. عدم شناخت نسبت به ملی‌پوشان جدید ما اسلحه نهان ما است که بدون شک در جریان بازی‌ها به ما کمک می‌کند تا برابر حریفان نتیجه بگیریم. ما بدون تردید برای کسب مدال به جاکارتا می‌رویم و امیدوارم که در زمان برگزاری بازی‌ها بازیکنان ایران در شرایط عالی باشند.

منبع: آنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد