سرمربی تیم ملی کبدی هندوستان گفت:ما برای کسب طلا به این مسابقات آمدیم اما تیم ملی ایران که اکثر بازیکنان آنها از استان گلستان هستند تیم بسیار خوبی است و امیدوارم شاهد رقابت‌های بسیار خوبی باشیم.

کوکر در گفت‌وگو با خبرنگار سایت فدراسیون کبدی در گرگان اظهار کرد: استان گلستان یکی از استان‌های زیبا است و خوشبختانه همه چیز تا به اینجای کار خوب بوده و گلستان میزبان خوبی هم بوده است.

وی ادامه داد: ما برای کسب طلا به این مسابقات آمدیم اما تیم ملی ایران که اکثر بازیکنان آنها از استان گلستان هستند تیم بسیار خوبی است و امیدوارم شاهد رقابت‌های بسیار خوبی باشیم.

سرمربی تیم ملی کبدی هندوستان خاطرنشان کرد: با وجود آنکه همه تیم‌ها با آمادگی کامل به این رقابت‌ها آمدند اما در مسابقه کبدی هیچ چیزی قابل پیش‌بینی نیست و باید ببینیم در میدان مسابقه چه چیزی رقم می‌خورد.

کوکر با اشاره به اینکه کسب طلا برای هند قطعی است، در خصوص حضور بازیکنانی همانند معراج شیخ در تیم ملی کبدی مردان ایران و سرمربی هندی برای این تیم، تاکید کرد: معراج شیخ بازیکن بسیار خوبی است و باقی بازیکنان ایران هم خوب هستند اما ما آنالیزهایی را انجام دادیم که بتوانیم معراج شیخ را مهار کنیم و پیروز شویم.

وی در خصوص اظهار نظر رئیس فدراسیون کبدی ایران که علت عدم برگزاری بازی‌های تدارکاتی را عدم قبول کشورهای مختلف بخصوص سرمربی تیم ملی کبدی مردان هندوستان تصریح کرد: هندوستان برای برگزاری بازی دوستانه عنوان کرده بود، گفت: ما همیشه مشتاق بودیم و از برگزاری این مسابقات استقبال می‌کنیم.

کوکر در پایان تاکید کرد: اما این مسابقات نیز یک مسابقه دوستانه است و می‌توان از آن به عنوان یک تجربه استفاده کرد و باید در هر میدانی برای کسب تجربه استفاده کرد.

2928799_910

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد