رئيس كميته فني از برگزاري جلسه روز پنج شنبه جهت بررسي و انتخاب بهترين مربي براي تيم هاي ملي كبدي ساحلي ايران خبر داد.

به گزارش روابط عمومي فدراسيون كبدي، در ادامه جلسات كميته فني با هدف انتخاب سرمربيان تيم هاي ملي كبدي ساحلي ايران ١١ مربي آقا و خانم فردا پنج شنبه ٢٧ شهريور ماه از برنامه هاي خود در كميته فني دفاع خواهند كرد.

دكتر ناصر شكري در خصوص جلسه روز پنج شنبه گفت: کمیته فنی فدراسیون هم در راستای وظایف سازمانی اقدام به تشکیل جلسه با حضور تمامی اعضاء کرد كه در این جلسه رئیس فدراسیون بر انتخاب كادر فني با دانش و لزوم تشکیل تیم ملی قوی و دعوت از تمامی افراد شایسته كه شرايط حضور در تیم ملی ،چه به عنوان کادر فنی و چه به عنوان ورزشکار را دارند تاکید کرد. 

وي در ادامه گفت: كبدي هم مانند ساير رشته ها بدليل شيوع كرونا تمامي رقابت ها و اردوهاي خود را لغو كرد و مسابقات انتخابي براي اردوهاي ساحلي برگزار نشد اما كميته فني در تمامي مسابقات فدراسيون اطلاعات كامل بازي را ثبت مي كند و يقين داشته باشيد بر اساس اطلاعات موجود بهترين نفرات را سرمربي منتخب به تيم ملي دعوت خواهند كرد.

دكتر شكري در پايان گفت: مربيان مد نظر طي روزهاي گذشته برنامه هاي خود را ارسال كردند و اعضاء كميته فني هم برنامه تمام نفرات را مطالعه كردند و در نهايت با خرد جمعي بهترين نفرات سكان هدايت تيم هاي ملي كبدي ساحلي ايران را در رقابت هاي سانيا چين را بر عهده خواهند گرفت.

لازم بذكر است بازيهاي ساحلي آسيا فروردين سال ١٤٠٠ در سانيا چين برگزار مي شود و تيم ملي مردان به عنوان قهرمان دو دوره رقابت ها در بازيهاي ساحلي شركت مي كند و تيم ملي كبدي ساحلي بانوان هم براي نخستين بار در اين رقابت ها شركت مي كند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد