جلسه هيات رئيسه فدراسيون كبدي با حضور اكثر اعضاء در سالن اجتماعات حجاب برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي فدراسيون كبدي، جلسه هيات رئيسه فدراسيون با هدف بررسي مهم ترين موضوعات روز رشته كبدي پس از برگزاري مجمع سالانه عصر امروز سه شنبه ١٨ شهريور ماه در سالن اجتماعات حجاب برگزار شد.

در اين جلسه دكتر اورسجي گزارشي از اقدامات انجام شده در خصوص مصوبات مجمع ساليانه ارائه كرد و از برنامه هاي فدراسيون در ٦ ماهه دوم سال ٩٩ هم سخن گفت كه در مهم ترين بخش گزارش رئيس فدراسيون مي توان مجوز ستاد مبارزه با كرونا در ورزش جهت برگزاري اردوهاي ساحلي با رعايت كامل پروتكل هاي بهداشتي اشاره كرد.

اعضاء هيات رئيسه پس از گزارش دكتر اورسجي در رابطه با انتخاب سرمربي تيم هاي ملي كبدي ساحلي، فرايند دعوت بازيكنان از سوي سرمربيان ساحلي و همچنين برگزاري اردوهاي تداركاتي با هدف كسب افتخاراتي ديگر در بازيهاي ساحلي آسيا با هم تبادل نظر كردند و تاكيد كردند كه از تمامي اقدامات كميته فني فدراسيون جهت انتخاب مربي و برگزاري اردو حمايت خواهند كرد.

در بخشي از جلسه هيات رئيسه صغري شيوايي نايب رئيس بانوان فدراسيون كبدي از شرايط و برنامه هاي فدراسيون و وزارت ورزش و جوانان و كميته ملي المپيك مواردي مطرح كرد كه قرار است تيم ملي كبدي ساحلي بانوان براي نخستين بار به رقابت هاي ساحلي آسيا اعزام شود كه اعضاء هيات رئيسه در رابطه با اين اتفاق مهم در كبدي بانوان حمايت قاطع خود جهت تشكيل و اعزام يك تيم قدرتمند را اعلام كردند.

كمپين كبدي در خانه از ديگر موضوعات مهم جلسه هيات رئيسه فدراسيون بود كه در حوزه همگاني هم قرار است اقدامات گسترده اي در سطح كشور توسط كميته همگاني صورت پذيرد تا خانواده ها و علاقمندان كبدي در ايام كرونايي ارتباط خود را با اين رشته بومي و لصيل حفظ نمايند.

آموزش هاي مجازي و آنلاين آخرين موضوعي بود كه در دستور كار اعضاء هيات رئيسه قرار گرفت، برگزاري كلاس هاي مختلف براي علاقمندان به اين رشته در سراسر كشور كه تاكنون چندين دوره هم فدراسيون با كمك استانها برگزار كرده است و مقرر گرديد با يك چشم انداز ميان مدت و تا زماني كه مجوز برگزاري كلاس هاي حضوري صادر نمي شود فدراسيون در مسير آموزش هاي مجازي و آنلاين حركت كند تا برنامه هاي آموزشي خود را اجرايي نمايد.

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد