محمدرضا مقصودلو نایب رئیس کنفدراسیون کبدی آسیا و رئیس فدراسیون کبدی ایران به همراه محمد سرور دبیرکل کنفدراسیون کبدی آسیا روز گذشته با سفیر ایران و پاکستان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کبدی، محمد رضا مقصودلو و محمد سرور نایب رئیس و دبیرکل کنفدراسیون کبدی آسیا در حاشیه اردوی تدارکاتی تیم ملی کبدی ایران در شهر اسلام آباد پاکستان پس از برگزاری دومین دیدار تدارکاتی مابین دو کشور ایران و پاکستان که با پیروزی 45 بر 34 ایران همراه بود به دیدار سفیر ایران در پاکستان رفتند تا در خصوص همکاری های صمیمانه سفارتخانه ایران در پاکستان از زحمات سفیر ایران و همکارانش در راستای سفر تیم های کبدی به پاکستان تقدیر و تشکر کنند.

در این دیدار صمیمانه که در سفارتخانه ایران برگزار گردید محمدرضا مقصودلو گزارشی از روند فعالیت موفقیت آمیز و مدال های ارزشمند کبدی ایران در آسیا و جهان ارائه کرد که با تقدیر و تشکر سفیر ایران در پاکستان همراه بود.

محمد سرور دبیرکل کنفدراسیون کبدی آسیا هم به پاس زحمات سفیر ایران لوح یادبودی به همراه محدرضا مقصودلو نایب رئیس کنفدراسیون کبدی آسیا و رئیس فدراسیون کبدی ایران به وی اهداء کردند.

در پایان این دیدار صمیمی بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی کبدی ایران به همراه محمد رضا مقصودلو و محمد سرور نایب رئیس و دبیرکل کنفدراسیون کبدی آسیا در ضیافت شام سفیر ایران شرکت کردند.

 

IMG_20160127_101046

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد