تیم ملی کبدی استاندارد ایران در چهارمین دیدار تدارکاتی خود مقابل پاکستان موفق شد میزبان خود را با نتیجه 44 بر 27 شکست دهد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کبدی، تیم ملی کبدی استاندارد ایران به منظور برگزاری چند دیدار تدارکاتی با تیم ملی کبدی پاکستان به شهر اسلام آباد سفر کرده است موفق شد در آخرین دیدار خود میربانش را شکست دهد.

شاگردان فرهاد کمال غریبی در تیم ملی کبدی ایران روز گذشته در چهارمین و آخرین دیدار تدارکاتی خود مقابل تیم ملی کبدی پاکستان صف آرایی کردند و موفق شدند با ارائه یک بازی برتر در دفاع و حمله میزبان پر آوازه خود را با نتیجه 44 بر 27 شکست دهند تا به چهارمین برد متوالی خود در اردوی یک هفته ای دست پیدا کنند.

سید جواد موسوی نسب بازیکن کهنه کار کشورمان که به همراه تیم ملی کبدی ایران در اسلام آباد بسر می برد با حضور در چهارمین دیدار تدارکاتی تیم ملی ایران و پاکستان از دنیای حرفه ای بازیگری خداحافظی کرد.

محمدرضا مقصودلو و محمد سرور نایب رئیس و دبیرکل کنفدراسیون کبدی آسیا با حضور در محل برگزاری دیدارهای تدارکاتی این رقابت ها از نزدیک تماشا کردند.

تیم ملی کبدی ایران فردا یکشنبه 11 بهمن ماه با اتمام اردوی یک هفته ای خود اسلام آباد را به مقصد تهران ترک خواهد کرد.

گفتنی است تیم ملی کبدی ایران در سه دیدار قبلی خود مقابل پاکستان با نتایج 54بر 35 ، 45 بر 34 و 35 بر 33 به پیروزی دست یافته بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد