محمدرضا مقصودلو روز گذشته در محل فدراسیون با سرهنگ محمد صانعی مدیر تربیت بدنی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کبدی، محمدرضا مقصودلو در راستای اهداف بلند مدت فدراسیون و توسعه رشته کبدی در بین ارگان های مختلف، روز گذشته با سرهنگ محمدصانعی مدیر تربیت بدنی قرارگاه خاتم النبیا(ص)، سروان مهدی امیری رئیس تربیت بدنی پدافند هوایی تهران و سید جواد پورنیک قلب رئیس هیات کبدی پدافند هوایی کشور دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست که صبح روز دوشنبه 12 تیرماه در محل فدراسیون برگزار شد نحوه همکاری و تعامل بیشتر فدراسیون کبدی و باشگاه پدافند هوایی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

پدافند هوایی با در اختیار داشتن ملی پوشان سرباز کبدی ایران یکی از تیم های مطرح در لیگ برتر کبدی ایران محسوب می شود و در دو دوره گذشته با کسب امتیازات لازم به عنوان قهرمانی لیگ دست پیدا کرده است.

محمدرضا مقصودلو در خصوص همگانی کردن رشته کبدی در بین نظامیان پدافند هوایی کشور برای برگزاری جشنواره های کبدی اعلام آمادگی کرد و مقرر گردید باشگاه رعد پدافند هوایی علاوه بر فعالیت در عرصه قهرمانی در همگانی کردن رشته کبدی با فدراسیون همکاری های لازم را داشته باشد.

سرهنگ صانعی ضمن تشکر از حمایت های فدراسیون از حضور پرقدرت تیم رعد پدافند هوایی در رقابت های لیگ برتر کبدی امسال خبر داد و گفت: رشته کبدی از رشته های بومی و محلی ایران است که در بازیهای آسیایی و رقابت های جهانی مدال های ارزشمندی کسب کرده است و ما در تربیت بدنی پدافند هوایی قصد داریم با برنامه بلند مدت در کبدی حضور شایسته داشته باشیم.

 

429637621_235780

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد