مجمع انتخاباتی هیات کبدی استان اردبیل صبح امروز چهارشنبه 14 تیرماه در اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد و ناصر شکری با کسب 17 رای برای 4 سال دیگر به عنوان رئیس هیات کبدی انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کبدی، مجمع انتخاباتی هیات کبدی استان اردبیل با حضور محمدرضا مقصودلو رئیس فدراسیون کبدی، ایوب بهتاج مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل برگزار شد که در این مجمع ناصر شکری تنها کاندیدای مجمع توانست با کسب 17 رای مجدد به عنوان رئیس هیات کبدی استان اردبیل به مدت 4 سال انتخاب شود.

رئیس فدراسیون کبدی در مجمع اردبیل گفت:  در استان اردبیل زیر ساخت های ورزشی  و شرایط  جوی مناسب وجود دارد، به دنبال این هستیم که اردوهای تیم های ملی و حتی مسابقات جهانی و بین المللی را در اردبیل برگزار کنیم .
مقصودلو در ادامه افزود: استان اردبیل از ظرفیت های بسیار مناسبی برخوردار است که می تواند به تیم ملی هم از بابت نفرات کمک کند، 75درصد در رشته ورزشی کبدی را آمادگی جسمانی تشکیل می دهد و با توجه به اینکه ورزشکاران این استان از توانایی جسمانی خوبی برخوردار هستند و همین موضوع می تواند به شاکله تیم ملی ما کمک زیادی کند.
رئیس فدراسیون کبدی در پایان گفت: در بحث استعداد یابی استان اردبیل یکی از استانهای نمونه بود که کار بزرگی را در این زمینه انجام داده است و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد و برای این کار باید از ظرفیت دانشگاه ها استفاده کرد.
لازم بذکر است مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل در راستای کمک به هیات اردبیل یک سالن ورزشی را به عنوان خانه کبدی تحویل خواهد داد و فدراسیون کبدی هم در راستای تجهیز خانه کبدی اقدامات لازم را انجام می دهد.
_MG_9981
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد