معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش گفت: امروز نقطه عطف جدیدی در بحث مدیریت کبدی بود و اورسجی رای اکثریت را به خود اختصاص داد. با توجه به برنامه‌هایی که داشت توانست انتخاب شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کبدی، محمدرضا داورزنی معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش در حاشیه مجمع انتخاباتی فدراسیون کبدی در جمع خبرنگاران گفت: امروز مجمع کبدی برگزار شد. بعد از 12 سال مدیریت مقصودلو به عنوان رئیس، زحمات زیادی کشید. امروز نقطه عطف جدیدی در بحث مدیریت این رشته بود و اورسجی رای اکثریت را به خود اختصاص داد. با توجه به برنامه‌هایی که داشت، توانست انتخاب شود. به او تبریک می‌گویم و آرزوی توفیقات بیشتر برای آقای مقصودلو داریم.

وی افزود: وزارت ورزش از هر فردی که رأی بیاورد حمایت می‌کند. امروز اورسجی برنامه‌های خود را برای بازی‌های آسیایی و مسابقات پیش رو ارائه کرد و با انتخابی که صورت گرفت وزارت ورزش هم حمایت خواهد کرد. اعتمادی که اعضای مجمع داشتند وزارت ورزش هم خواهد داشت.

* میزبانی کبدی در مسابقات آسیایی خوب بود

داورزنی درباره حواشی کبدی، عنوان کرد: این را در نظر بگیرید که میزبانی مسابقات آسیایی خوب بود و کار ارزشمندی است. میزبانی گلستان بی‌نظیر بود و استاندار، مدیرکل و مجموعه فدراسیون زحمت زیادی کشیدند. نوع مسابقه به این صورت بود که مردان و بانوان در یک سالن بودند به این صورت که نصف روز مردان و نصف روز بانوان مسابقه می‌دادند. بعضی تیم‌ها نیز با کادر فنی مرد در مسابقات شرکت داشتند که میزبان باید این موضوع را مدیریت می‌کرد. حضور یک مربی مرد با آن شکل نباید به آن صورت انعکاس پیدا می‌کرد که این توهین به فرهنگ و هم میزبانی ماست.

معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش ادامه داد: آن مربی فکر کرده بود اگر به آن شکل باشد، می‌تواند در سالن حضور داشته باشد که این برای ورزش کشور خوب نبود. باید دقت کنیم هم میزبان و هم میهمان دقت کنند. اگر به این شکل سخت‌شان است، نیایند بهتر است. تجربه‌ای که دارم می‌گویم باید پیش‌بینی لازم صورت بگیرد و پروتکل‌ها را رعایت کنیم تا چنین اتفاقاتی نیفتد. من به فدراسیون کبدی و استانداری گلستان خسته نباشید می‌گویم اما این صحنه خوب نبود.

* مقصودلو تشخیص داده باید خون جدیدی وارد کبدی شود

معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش در پاسخ به این سوال که همین موضوع باعث شد تا مقصودلو برود، تصریح کرد: خیر. او 21 سال در مجموعه کبدی بوده و تشخیص داده خون جدیدی باید وارد مجموعه کبدی شود. البته او هنوز سمت‌های خود را در آسیا دارد و می‌تواند فعالیت خود را دنبال کند. مقصودلو 20-21 سال در کبدی بوده و حالا میدان را به جوانترها داده است.

*در انتخابات المپیک نمی توان گفت کسی از قبل انتخاب شده است

وی در مورد انتخابات کمیته ملی المپیک و اینکه گفته می شود انتخاب صالحی امیری از حالا قطعی است، خاطرنشان کرد: کمیته ملی المپیک از نهادهای مهم برای ورزش کشور است و اهمیت ویژه‌ای دارد. بیش از 60 نفر باید رای بدهند. البته در مورد این موضوع هیأت اجرایی باید پاسخگو باشد اما نمی‌توان گفت کسی از قبل انتخاب شده است. در 40 سال گذشته همیشه عدم تفاهم بین کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش یک موضوع مهم بوده است. هر چه تعامل بین این دو نهاد بیشتر باشد، ورزش کشور سود بیشتری می‌برد.

معاون وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش جزایر جداگانه نیستند و باید تعاملی منطقی با هم داشته باشند تا ورزش ایران در عرصه بیرونی موفق ظاهر شود. برای اعضای مجمع، هیأت اجرایی و هیأت‌ رئیسه منتخب آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم بتوانند تعاملی که بین کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش برقرار است را محکم‌تر کنند تا کارها بهتر پیش برود.

وی در پایان گفت: باید فضا به سمتی ببریم که بحث های حاشیه ای جمع شده و ورزش کشور در آرامش کار خود را پیش برده و مهیای بازی های آسیایی شود.

photo_2017-12-16_11-18-55

photo_2017-12-16_11-19-05

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد