مجمع انتخاباتی فدراسیون کبدی صبح امروز شنبه 25 آذرماه با حضور دکتر داورزنی برگزار شد و عباس خواجه اورسجی با کسب 33 رای به عنوان رئیس جدید فدراسیون کبدی انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کبدی، مجمع انتخاباتی فدراسیون کبدی صبح امروز راس ساعت 10 صبح در آکادمی ملی المپیک برگزار شد. محمدرضا داورزنی معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان ریاست مجمع را بر عهده داشت. شاهرخ شهنازی به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک در این انتخابات حاضر بود ضمن اینکه محمدشروین اسبقیان رئیس دفتر امور مشترک فدراسیون ها نیز در این انتخابات حضور داشت.

در مجمع انتخاباتی کبدی 5 کاندیدا به نام های ۱- عباس خواجه اورسجی، ۲- روح ا… رمضانی، ۳- رمضانعلی دولو، ۴- علیرضا رحیمی و ۵- محمدرضا جواهری با هم رقابت کردند.

قبل از آغاز مجمع، رمضانعلی دولو از انتخابات کناره گیری کرد. روح اله رمضانی یکی دیگر از کاندیداها نیز پس از ارائه برنامه های خود از حضور در انتخابات انصراف داد تا در نهایت انتخابات با حضور سه کاندیدا برگزار شود.

در نهایت پس از رای گیری عباس خواجه اورسجی با کسب 33 رای به عنوان رئیس 4 سال آتی این فدراسیون انتخاب شد و علیرضا رحیمی دیگر کاندیدا نیز ۸ رای آورد.

جوادی نیا رئیس هیات کبدی استان البرز یکی از اعضای مجمع دیر به انتخابات رسید و چون رای گیری به اتمام رسیده و صندوق باز شده بود، نتوانست رای بدهد.

داورزنی در پایان مجمع گفت: هیچ کس نمی‌تواند بگوید در برنامه ها عدالت را صد در صد رعایت می‌کند. فدراسیون باید در بحث استعدادیابی بهتر از قبل عمل کرده و بگونه ای عمل کند که از پتانسیل تمام استان ها استفاده کند و در ترکیب کادر فنی و تیم ملی و پست های مختلف نیم نگاهی به تمام استان ها داشته باشد. در بحث استعدادیابی باید نگاه فدراسیون فراگیرتر باشد و ملی‌تر باشد. ما نمی‌خواهیم تیم منطقه ای داشته باشیم و تیم ملی باید ملی باشد و از صاحب نظران و زحمتکشان این رشته استفاده کند و اتحاد و همدلی را در این رشته به وجود بیاورد.

در پایان صحبت های داورزنی، محمدرضا مقصودلو رییس فدراسیون کبدی که با اعضای مجمع انتخاباتی خداحافظی کرد.

13960925000328_Test_PhotoI

13960925000220_Test_PhotoI

13960925000485_Test_NewPhotoFree

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد