دختران نوجوان کبدی کار خراسان رضوی با پیروزی قاطعانه 54 بر4 مقابل گلستان به عنوان قهرمانی مسابقات کبدی استاندارد کشور دست یافتند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کبدی، اولین دوره مسابقات کبدی استاندارد نوجوانان دختر قهرمانی کشور گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور 21 تیم در شهر اراک طی روزهای 19 لغایت 22 شهریور ماه برگزار شد.

21 استان شرکت کننده در 4 گروه مسابقات خود را از روز 20 شهریور ماه بصورت دوره ایی برگزار کردند و در پایان 8 تیم برتر گروه های چهارگانه به یک چهارم نهایی مسابقات راه یافتند.

در مرحله یک چهارم نهایی 4 تیم خراسان رضوی، مرکزی، گلستان و البرز با پیروزی مقابل حریفان خود مدال برنزشان را قطعی کردند. نیمه نهایی مسابقات در حضور صغری شیوایی نایب رئیس فدراسیون برگزار شد، در نخستین دیدار این مرحله گلستان ٥١ بر ٢٧ البرز را شکست داد تا به فینال مسابقات راه پیدا کند و خراسان رضوي هم در یک بازی هماهنگ و با برنامه 49 بر 11 مرکزی میزبان رقابت ها را در هم کوبید تا حریف گلستان در دیدار نهایی باشد.

دیدار فینال با یک شگفتی و قهرمانی خراسان رضوی همراه بود، این تیم توانست با خلق یک نتیجه عجیب و غیر قابل پیش بینی با حساب 54 بر 4 گلستان را شکست دهد و با اقتدار به مقام قهرمانی مسابقات دست پیدا کند.

تیم های البرز و مرکزی هم با قبول شکست در نیمه نهایی به مدال برنز مشترک مسابقات دست یافتند.

گروه بندي مسابقات كبدي استاندارد نوجوانان دختر بدين شرح مي باشد:

گروه اول: گلستان، سيستان و بلوچستان، گيلان، اردبيل، آذربايجان غربي، خوزستان

گروه دوم: قزوين، لرستان ، آذربايجان شرقي، كرمان، مازندران

گروه سوم: خراسان رضوي، چهار محال و بختياري، البرز، خراسان شمالي، قم

گروه چهارم: تهران، همدان، مركزي، يزد، كهكيلويه و بوير احمد

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد