اولین دوره مسابقات کبدی استاندارد نوجوانان پسر کشور گرامیداشت هفته دفاع مقدس با قهرمانی تیم اصفهان در شهر اردبیل به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کبدی، اولین دوره رقابت های کبدی استاندارد نوجوانان پسر قهرمانی کشور با حضور 19 استان در شهر اردبیل طی روزهای 15 لغایت 19 شهریور ماه در سالن شهید آسمانی این شهر برگزار شد.

19 استان حاضر در این رقابت ها در 4 گروه بصورت دوره ایی مرحله مقدماتی را برگزار کردند و پس از پایان دور مقدماتی 8 تیم قزوین، مازندران، همدان، سیستان وبلوچستان، خوزستان، گلستان، کردستان و اصفهان از گروه های چهارگانه به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند.

در مرحله یک چهارم نهایی تیم های قزوین، سیستان وبلوچستان، خوزستان و اصفهان با برتری مقابل حریفان خود به جمع 4 تیم پایانی مسابقات راه یافتند تا مدال برنز خود را قطعی کنند.

رقابت های نیمه نهایی عصر یکشنبه 18 شهریور ماه برگزار شد و تیم های اصفهان و سیستان و بلوچستان با پیروزی مقابل حریفان به فینال مسابقات راه یافتند.

اصفهان در یک بازی هماهنگ حساب شده موفق شد تیم قزوین را با حساب 51 بر 33 شکست دهد و به فینال این رقابت ها راه پیدا کند.

سیستان و بلوچستان هم در دومین دیدار نیمه نهایی برابر خوزستان موفق شد با نتیجه 38 بر 31 به پیروزی دست پیدا کند و حریف اصفهان در فینال مسابقات شود.

فینال مسابقات در حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل برگزار شد و اصفهانی ها موفق شدند با شکست سیستان و بلوچستان به عنوان قهرمانی مسابقات دست پیدا کنند. تیم اصفهان در فینال توانست 41 بر 39 سیستان و بلوچستان را شکست دهد.

تیم های خوزستان و قزوین هم به عنوان سوم مشترک مسابقات بسنده کردند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد