مجمع عمومي ساليانه فدراسيون كبدي روز يكشنبه ٢٦ مرداد ماه به رياست دكتر علي نژاد برگزار شد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و همگانی وزارت ورزش و جوانان ، با اشاره به قهرمانی های مقتدرانه ایران در مسابقات کبدی بازی های آسیایی ٢٠١٨ این رشته را مزیت نسبی ورزش ایران عنوان کرد که مورد حمایت ویژه وزارت ورزش و جوانان قرار دارد.

به گزارش روابط عمومي فدراسيون كبدي، مهدی علی نژاد در مجمع عمومی فدراسیون کبدی که پیش از ظهر امروز ٢٦ مرداد ماه برگزار شد، قهرمانی های مقتدرانه تیم های آقایان و بانوان در بازی های آسیایی ٢٠١٨ جاکارتا را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: بعد از آن اتفاق خیلی بزرگ کبدی را پدیده ورزش ایران نام بردیم که صد در صد موفقیت به ارمغان آورد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان به میزبانی خوب ایران در رقابت های جوانان جهان در کیش اشاره کرد و اظهار داشت : ایران نشان داد که در زمینه توجه به رده های سنی پایه هم شرایط بسیار خوبی دارد و خودش را در طی این سالها با موفقیت های ارزنده ای که داشته به خوبی نشان داده است .

مهدی علی نژاد با بیان اینکه کبدی مزیت نسبی ورزش ایران است ، ادامه داد: این رشته فعلا المپیکی نخواهد شد اما برای استمرار در موفقیت در بازی های آسیایی ٢٠٢٢ باید همچنان اقدامات خوبی داشته باشند و از طرفی باید بپذیریم که تکرار مدال طلا بسیار بسیار دشوار است و لازمه اش برنامه ریزی خوب، منسجم و هدفمند است .

معاون وزیر ورزش و جوانان در بخش دیگری از سخنانش از حضور موفق بازیکنان كبدي ايران به عنوان لژیونر به نیکی نام برد و با اشاره به این مهم که موفقیت های کبدی آقایان با مربی ایرانی به ارمغان آمده و فدراسیون هم کرسی های خوبی را بدست آورده، از این رشته به عنوان ورزشی که وزن بالایی در عرصه آسیایی و جهانی دارد نام برد و تاکید کرد : کبدی ایران یکی از دو قطب برتر در دنیا است که این مهم ماحصل تلاش تمام دست اندرکاران فدراسیون است که خوشبختانه افتخارات زيادي در زمان مدیریت فعلی فدراسیون بدست آمد .

علی نژاد بار دیگر با اشاره به این مهم که کبدی مزیت نسبی ورزش ایران است ، حمایت وزارت ورزش و جوانان از این فدراسیون را ویژه تلقی و ابراز امیدواری کرد که این رشته همچنان بتواند در مسیر موفقیت گام بردارد .

وی در پایان برگزاری مجامع فدراسیون ها با توجه به شیوع کرونا ، بصورت وبینار را باعث کاهش هزینه ها و صرفه جویی عنوان کرد .

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد