توسعه ورزش کبدی در محلات تهران از موضوعاتی بود که در دیدار مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران و رییس فدراسیون کبدی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسيون كبدي ، “عباس اورسجی” رئیس فدراسیون کبدی در دیدار با امير محسني با بیان اینکه در حال حاضر در دنیای توسعه و پیشرفت هستیم، گفت: به همین منظور در سال های اخیر در فدراسیون کبدی از منابع در جهت شناسایی توانمندی های کمیته های تخصصی ‌و اتاق فکر استفاده کرده ایم.

وی با اشاره به اینکه با تلاش های پی در پی در سال های گذشته باعث شده در ليست تيم هاي  قهرمان دنیا قرار گرفته ایم، افزود: چراکه تمامی قدرت های جهان در ورزش کبدی در آسیا قرار گرفته اند و از سوی دیگر نیز این ورزش محلی و‌ بومی کشور ایران است.

رئیس فدراسیون کبدی با ارایه پیشنهاد اینکه شهرداری تهران می تواند در جهت پیشرفت و پیشبرد ورزش کبدی برای این فدراسیون بسیار کمک کننده باشد، ادامه داد: تهران به عنوان یک پایلوت برای شهرداری های کل کشور، می تواند فعالیت قابل توجهی داشته باشد. در سال های گذشته فعالیت های خوبی در ورزش کبدی با شهرداری تهران داشتیم که در حال حاضر نیز خواستار این‌ همکاری مشترک هستیم كه با استقبال همراهي امير محسني همراه شد و مقرر گرديد در پنج نقطه تهران كبدي بصورت اختصاصي سانس تمرين روزانه داشته باشد.

“امیر محسنی” مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران در لیگ محلات می توانیم در زمینه ورزش کبدی فعالیت های چشمگیری داشته باشیم، یادآور شد: چراکه این یک دسترسی مویرگی است و باید از این راه برای پیشرفت ایران استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه شهرتهران ۲۲۰۰ بوستان دارد که از این تعداد می توان در هر محله یک فضای ویژه برای ورزش کبدی پیدا کرد، گفت: می توان از ظرفیت فدراسیون کبدی در شهرتهران بهره برد. ورزش کبدی یک بازی نوستالرژی و قدیمی است و در حوزه ورزش همگانی می توانیم با یکدیگر همکاری داشته باشیم و اين آمادگي را داريم تا جهت برگزاري اردوهاي تيم ملي بهترين امكانات سخت افزاري را در اختيار كبدي كاران كشورمان قرار دهيم.


برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد