فدراسیون کبدی حلول ماه مبارک رمضان، ماه رحمت ، برکت ، نیایش‌های عارفانه و بندگی خالصانه را به عموم هموطنان تبریک و تهنیت عرض می‌کند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کبدی؛ رمضان سفره‌ای است که بی بضاعت و بی نیاز، همه بر سر آن جمع‌اند. رمضان بهار دل‌های خداجوست که در حسرت زمزم شفا بخش آن یازده ماه را در کویرهای سوزان حیات دویده‌اند و اینک بر سرچشمه آن دست یافته‌اند، تا از شام تا سحر، رخ در زلال شب زنده داری آن، بشویند و از سحر تا شام در جلوی آینه پاک آن خود را برای فردای رستاخیز بیارایند و با ظاهری آراسته به زیورهای معنوی و پیراسته از پلیدی‌های دنیایی در محضر عدل او حاضر شوند.

ماه رمضان، ماه آگاهی بیشتر از حقایق هستی است و این هدف در سایه تلاوت قرآن و تدبر در آن به دست می‌آید. ماه رمضان ماه تقویت اراده و آزادی از زنجیرهای درونی است و این آرمان مقدس در پرتو «روزه» دست یافتی است.
ماه رمضان، فرصتی برای دعا و نیایش و شب زنده‌داری است که عشق ملکوتی و اُُنس با محبوب جاودانه را پدید می‌آورد و شهد مناجات و نیایش را در کام انسان می‌ریزد.

حلول ماه مبارک رمضان، ماه رحمت و برکت و غفران و نیایش‌های عارفانه و بندگی خالصانه بر همه هموطنان و مسلمانان جهان مبارک باد.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد