دکتر عباس اورسجی به منظور بازدید از امکانات منطقه آزاد چابهار جهت میزبانی کبدی جوانان جهان و مذاکره با مسئولان محلی صبح پنج شنبه 19 اردیبهششت ماه وارد سیستان و بلوچستان شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کبدی، دکتر عباس اورسجی برای بازدید از زیرساخت ها و شرایط اسکان منطقه آزاد چابهار  به استان سیستان و بلوچستان یکی از کاندیدا های میزبانی کبدی جوانان جهان سفر کرد .

رئیس فدراسیون کبدی در حاشیه این بازدید گفت: هماهنگی‌های لازم برای برگزاری بزرگترین رویداد ورزشی کبدی جهان در ایران را با همکاری فدراسیون جهانی انجام دادیم و در واقع قصد داریم با بررسی کامل و دقیق تمامی استان های متقاضی بهترین استان را میزبان این رقابت ها انتخاب کنیم.

وی در پایان تاکید کرد: همدلی و انسجام خوبی بین مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان با مسئولان منطقه آزاد چابهار و سایر مدیران استانی شکل گرفته که جای بسی تشکر و قدردانی دارد.

ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان که در این بازدید همراه دکتر اورسجی بود، اظهار داشت: با توجه به عملکرد بسیار خوب هیات کبدی استان و همچنین افتخارآفرینی ورزشکاران کبدی کار استان در تیم های ملی، منطقه آزاد چابهار ظرفیت میزبانی بزرگ‌ترین تورنمنت کبدی جهان در سال 98 را دارد.

در این بازدید علاوه بر رئیس فدراسیون کبدی کشور و مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان، دکتر مقدم بقا نایب رئیس فدراسیون کبدی، دکتر سرگزی رئیس هیات کبدی استان، بلوچ رئیس اداره ورزش و جوانان، آبروش و کیاالحسینی نمایندگان سازمان منطقه آزاد چابهار نیز حضور داشتند.

اولین دوره مسابقات کبدی قهرمانی جوانان جهان در بخش پسران مسال به میزبانی ایران برگزار می شود.

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد