مجمع انتخاباتی هیات کبدی آذربایجان‌غربی با حضور رییس فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد و حسین پزشکیان به عنوان رییس هیات انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کبدی، در مجمع انتخاباتی هیات کبدی استان آذربایجان غربی، حسین پزشکیان با کسب ۱۸ رای ممکن برای یک دوره چهار ساله به‌عنوان رییس هیات انتخاب شد.
داود نصیرخواه دیگر کاندیدای مجمع نیز قبل از شروع رای گیری انصراف خود را اعلام کرد.
عباس خواجه اورسجی رییس فدراسیون کبدی در این مجمع با اشاره به اینکه آذربایجان‌غربی یکی از قطب‌های کبدی کشور است و باید همه در این استان با همراهی هم پیشرفت و توسعه این رشته را بیش از گذشته رقم بزنند.
وی گفت: علاوه بر مربی تیم ملی جوانان، سه بازیکنان نیز از این استان در تیم‌های ملی حضور دارند که نشان‌دهنده ظرفیت کبدی آذربایجان غربی است.
رییس فدراسیون کبدی گفت: با انتخاب رییس جدید هیات کبدی این استان، می‌توانیم به روزهای خوب کبدی و میزبانی از اردوهای تیم ملی و مسابقات مختلف امیدوار باشیم.
اورسجی افزود: با شیوع بیماری کرونا، از حضور در سه رقابت مهم جهانی بازماندیم ولی با این حال امیدواریم با بهبود شرایط، در مسابقات ساحلی آسیا با اولین حضور بانوان به مدال خوش‌رنگ دست یابیم.
وی اضافه کرد: یکی از برنامه‌های فدراسیون، توسعه ورزش همگانی است که برگزاری جشنواره‌های همگانی و مسابقات کارگری، دانش‌آموزی و شهرداری‌ها در این خصوص در دستور کار است.
کیومرث پورایراندوست مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی نیز در این آیین با اشاره به حمایت از تمام ورزشکاران رشته‌های مختلف به‌عنوان یکی از برنامه‌های اصلی اداره کل گفت: کبدی یکی از رشته‌های فعال استان بوده که در مسابقات مختلف درخشش داشته و ما نیز آماده حمایت همه‌جانبه از ورزشکاران این رشته هستیم.
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد