دكتر اورسجي از اعزام كبدي كاران ساحلي ايران به رقابت هاي بازيهاي ساحلي آسيا در چين خبر داد.

به گزارش روابط عمومي فدراسيون كبدي، رییس فدراسیون کبدی كه در نشست هيات اجرايي كميته ملي المپيك حضور داشت در خصوص حضور مجدد كبدي كاران ساحلي در رقابت ساحلي آسيا گفت: با درخواست کمیته ملی المپیک فرم اعلام آمادگی خود را به جهت حضور کبدی‌کاران در بازی‌های آسیایی ساحلی در چین برای این کشور فرستادیم.

اورسجي در ادامه گفت: امسال قرار بود در  چند مسابقه بین المللی خوب شرکت کنیم اما کرونا باعث شد شرایط به گونه دیگری رقم بخورد. هفته گذشته کمیته ملی المپیک به ما اعلام کرد تا فرم اعلام آمادگی خود را به جهت حضور در بازی‌های آسیایی ساحلی در چین پر کنیم و ما آمادگی خود را اعلام کردیم اما هنوز وضعیت برگزاری این رقابت‌ها مشخص نیست.

وي افزود: این بازی‌ها اوایل مهر باید برگزار شود و اگر بحران کرونا کاهش یابد در اردیبهشت ماه انتخابی تیم ملی را برگزار می‌کنیم. اگر هم نتوانیم انتخابی را برگزار کنیم کمیته فنی با توجه به شناختی که نسبت به ورزشکاران دارد بازیکنان تیم ملی ساحلی را انتخاب می‌کند. امیدوارم تا زمان برگزاری اردوهای تیم ملی این ویروس از بین برود.

رییس فدراسیون کبدی ادامه داد: در کبدی ساحلی تنها ۶ بازیکن را به مسابقات اعزام می‌کنیم و تعداد بازیکنان زیاد نیست به همین دلیل آنان می‌توانند در زمان کوتاه به اوج آمادگی برسند. ما برای آنان از خرداد تا مهر می‌توانیم ۹ اردو برگزار کنیم.

وی عنوان کرد: قدرت‌های کبدی در مسابقات ساحلی هند، عمان، پاکستان، سریلانکا، بنگلادش، تایلند و چین هستند. رقابت در مسابقات ساحلی سخت‌تر است زیرا بازیکنان باید در ساحل بازی کنند و نیاز به آمادگی جسمانی بالایی دارند.

اورسجی در پايان یادآور شد: ملی‌پوشان ما در بخش زنان و مردان امسال باید در مسابقات قهرمانی جهان در مالزی و هند شرکت می‌کردند اما این رقابت‌ها اکنون لغو شده است. همچنین لژیونرها هم در فصل جدید لیگ هند قرار بود از ابتدای اردیبهشت قراردادهای انان بسته شود. هند هنوز مسابقات لیگ را لغو نکرده و احتمال دارد به تعویق بیافتد.

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد