رئیس جدید فدراسیون کبدی گفت: قطعاً ساختار فدراسیون در ابعاد مختلف تغییر خواهد کرد و کاری انجام می‌دهیم که دیگر کسی بهانه بحث خانوادگی در فدراسیون کبدی را نداشته باشد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کبدی، عباس خواجه اورسجی رئیس جدید فدراسیون کبدی بعد از انتخاب خود اظهار داشت: جا دارد در ابتدا از زحمات مقصودلو به عنوان پدر ورزش کبدی تشکر کنم و او زحمات زیادی در این رشته ورزشی داشت.

وی افزود: با توجه به اینکه 7 سال دبیر فدراسیون بودم، سعی کردم صادقانه با دوستانم در سراسر کشور برخورد داشته باشم. وظیفه من سخت شده و حالا قول می‌دهم در بحث شعارم و در راستای اهداف وزارت ورزش حرکت کنم.

وی افزود: با توجه به اینکه بازی‌های آسیایی و سفر به اندونزی را پیش داریم در تدارک این هستیم که اردوهای تیم ملی را در کدام استان برگزار کنیم و قطعاً در این زمینه مشورت‌های لازم را انجام خواهیم داد. جدول و برنامه‌ای را به کمیته فنی و مربیان ارائه می‌کنیم ولی همینجا اعلام می‌کنم به تنهایی موفق به انجام هیچ کاری نیستم و در این زمینه برنامه‌ زیادی داریم تا با مربیان و داوران مشورت‌های لازم را انجام دهیم.

وی تأکید کرد: با رأی اعتمادی که دوستان به من دادند امیدوارم آنچه مردم از من می‌خواهند را انجام بدهم و امیدوارم وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک از من حمایت کند تا در اولین اقدام بتوانیم یک آکادمی برای کبدی تأسیس کنیم تا اردوهای تیم ملی در آنجا برگزار شود.

رئیس جدید فدراسیون کبدی در خصوص حواشی ایجاد شده در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: این حواشی به خاطر نزدیک بودن مسابقات به انتخابات ایجاد شد و شاید اگر فاصله مسابقات کمی بیشتر بود انتخابات اینگونه تحت‌الشعاع قرار نمی‌گرفت. خدا را شکر می‌کنم انتخابات عدالت محور برگزار شد و از آن طرف هم طبعاً با توجه به اینکه فدراسیون باید پاسخگوی مسائل بود، مقدار کمی مسائل به حاشیه کشیده شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مقصودلو به خاطر حواشی اخیر از کاندیداتوری انصراف داد، گفت: مقصودلو خیلی زحمت کشید و نزدیک به ۲۰ سال در این رشته فعالیت کرد. فکر می‌کنم به خاطر نتایج تیم ملی در مسابقات آسیا و همچنین حواشی که به وجود آمد او خسته شد و دوست داشت در این مدت کمی استراحت کند و جا دارد از رسانه‌ها تشکر کنم که به رشته کبدی توجه کردند و امیدوارم دست به دست هم بدهیم و بتوانیم این رشته در راه قهرمانی به موفقیت برسانیم.

photo_2017-12-16_11-17-46

13960925000485_Test_NewPhotoFree

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد