برگزاری جلسه داوران حاضر در مسابقات کبدی ساحلی قهرمانی جهان با مسئولان جهانی و آسیایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کبدی؛ جلسه داوران حاضر در اولین دوره مسابقات کبدی ساحلی قهرمانی جهان با حضور دکتر اورسجی ، رئیس فدراسیون ایران و رئیس کنفدراسیون کبدی آسیا، محمد سرور، دبیرکل کنفدراسیون آسیا و اختر عباس، نائب رئیس فدراسیون جهانی برگزار شد.
در ابتدای جلسه آقای ساریخانی ، سرپرست فنی مسابقات و رئیس کمیته داوران فدراسیون کبدی ایران ضمن خیرمقدم ، موارد مهم قوانین داوری را تشریح کرد.
در ادامه دکتر اورسجی، رئیس فدراسیون ایران و رئیس کنفدراسیون کبدی آسیا گفت ؛ بسیار خوشحال هستیم که اولین دوره مسابقات کبدی ساحلی قهرمانی جهان به میزبانی ایران برگزار می شود . ارتباط زیادی با مسئولان جهانی برقرار کردم تا اتفاقات بزرگی در این رشته رقم بخورد . خوشبختانه مسابقاتی در قاره آفریقا برگزار شد و در تلاش هستیم رقابتهای کبدی در قاره اروپا هم برگزار کنیم با جدیت پیگیر این موضوع هستم تا راه را برای رسیدن به المپیک هموار کنیم . هدف اصلی ما حضور کبدی در بزرگترین رویداد ورزشی دنیا یعنی المپیک است.
در ادامه ی جلسه محمد سرور ، دبیرکل کنفدراسیون آسیا درباره قوانین داوری توضیحاتی داد و به داوران حاضر در جلسه گفت ؛ تمرکز داشته باشید و اجازه ندهید کسی برای شما تصمیم بگیرد . اسلحه شما قانون است . امیدوارم با استفاده از قوانین و مقررات بهترین قضاوت را داشته باشید.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد