مجمع عمومى ساليانه فدراسیون کبدی روز سه شنبه ١٤٠٠/٥/٥ با حضور دکتر على نژاد معاون وزير ورزش و جوانان، دکتر افتخاری عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک، دكتر اورسجی رئیس فدراسيون، دبیر و نواب رئیس و با حضور روساى هيات هاى استانى و ساير اعضاى مجمع به صورت وبينار برگزار شد.

در ابتداى جلسه دكتر فرهمندمهر دبير فدراسيون ضمن خيرمقدم و خوش آمدگويى به اعضاى حاضر و تبريك انتخاب دكتر اورسجى به عنوان سرپرست فدراسيون جهانى كبدى، دستور جلسه مجمع را قرائت نمود.

در ادامه دكتر اورسجى رئيس فدراسيون كبدى ضمن خير مقدم و تشكر از اعضاى حاضر، از اهداف عملياتى فدراسيون در دوره رياست خود مواردى را برشمرد و به محقق شدن بسيارى از آنها اشاره نمود كه از جمله ميتوان به

✅ قهرمانى همزمان تيم هاى ملى بانوان و آقايان در بازيهاى آسيايى ٢٠١٨ براى نخستين بار در ورزش كشور
✅ ميزبانى موفق مسابقات قهرمانى جوانان جهان در كيش كه نشان از قدرت مديريت ايران در ورزش داشت
✅ تشكيل كميت هاى تخصصى فدراسيون كبدى
✅ برگزارى نخستين دوره تربيت مدرسين مربيگرى و داورى كبدى با حضور مربيان و داوران ٨ كشور جهان
✅ برگزارى منظم ليگ هاى برتر بانوان و آقايان به صورت رفت و برگشت و پوشش تصويرى مستقيم مسابقات
✅ افزايش بازيكنان لژيونر ليگ ستارگان هندوستان از ٥ نفر به ١٦ نفر
✅ و احداث نخستين كمپ اخصصى تيم هاى ملى كبدى در مجموعه ورزشى بعثت
اشاره نمود.

در ادامه دكتر اورسجى از همكارى صميمانه وزارت ورزش و جوانان و كميته ملى المپيك در افزايش چشمگير بودجه فدراسيون در سالهاى اخير نهايت تشكر و قدردانى را نمود و توفيقات بدست آمده فدراسيون را بدون همراهى وزارت ورزش و كميته ملى المپيك ناممكن دانست. ايشان همچنين از ارسال مقادير زيادى البسه وزشى و تاتامى به كليه استانهاى كشور خبر داد.

در ادامه، نماينده حسابرس مستقل، خزانه دار و همچنين بازرس فدراسيون گزارشات مربوط به خود را قرائت نمودند و سپس با راى اعضا، كليه موارد به تاييد كامل اعضاى مجمع رسيد.

سپس دكترعلى نژاد معاون ورزش قهرمانى وزير ورزش و جوانان ضمن تشكر از اقدامات صورت گرفته توسط فدراسيون كبدى، انتخاب دكتر اورسجى به عنوان سرپرست فدراسيون جهانى را يك افتخار ملى براى ورزش كشور خواند و از تلاش همه جانبه وزارت ورزش براى حفظ و تثبيت اين كرسى مهم بين المللى خبر داد. ايشان همچنين از گزارشات مالى شفاف و بى نقص فدراسيون تشكر و قدردانى نمود و فدراسيون كبدى را از موفق ترين فدراسيون ها به لحاظ برنامه ريزى و محقق شدن اهداف و برنامه ها دانست.

در پايان تعدادى از روساى هيات هاى استانى و اعضاى حاضر به ارائه نقطه نظرات و پيشنهادات خود پرداختند.

پايگاه اطلاع رسانى وزارت ورزش و جوانان و همچنين پايگاه خبرى كميته ملى المپيك و تعدادى از خبرگزارى ها با انتشار عكسها و گزارشات مختلف، مجمع ساليانه فدراسيون كبدى را پوشش دادند.

https://news.msy.gov.ir/news/2146924.htm

http://www.olympic.ir/fa/news/33728

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد