به مناسبت سالروز قهرمانی تیم های ملی بانوان و آقایان ایران در بازیهای آسیایی جاکارتا 2018 آیین نکوداشت دوم شهریورماه و جشن روز ملی کبدی در پارک لاله برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران مراسم گردهمایی و جشن 2 شهریور روز ملی کبدی را با حضور مدیران، اعضاء هیات رئیسه، بازیکنان و کادر فنی تیم ملی جوانان، کبدی کاران تهرانی با هدف توسعه ورزش همگانی و ترویج کبدی در پارک لاله با استقبال پرشور مردم برگزار کرد.

در مراسم امروز که با همکاری هیات کبدی استان تهران برگزار شد ابتدا دو تیم ملی کبدی جوانان و تهران به صورت نمایشی مقابل هم صف آرایی کردند، در ادامه علاقمندان حاضر در پارک لاله به شکل داوطلب وارد زمین کبدی شدند و در بخش حمله مقابل کبدی کاران حرفه ای مسابقه دادند و به نفرات برتر هم پس از کسب امتیاز جوایزی به رسم یادبود اهداء گردید.

در روز ملی کبدی که به مناسبت کسب دو مدال طلا در بازیهای آسیایی جاکارتا برگزار شد دکتر اورسجی و سایر مدیران فدراسیون به عنوان میهمانان ویژه در پارک لاله حضور یافتند که باعث دلگرمی و ایجاد انگیزه در بین علاقمندان گردید.

رئیس فدراسیون در خصوص اهداف این جشن بزرگ گفت: با هماهنگی معاونت توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با هدف توسعه هر چه بیشتر رشته کبدی در بین مردم قصد داریم هر سال جشن روز ملی کبدی را در سراسر کشور برگزار کنیم تا خانواده های ایرانی به ورزش همگانی روی بیاورند.

وی در پایان گفت: جشن روز ملی کبدی در شهرهای بزرگ کشور از جمله مشهد، کرمان و چند شهر دیگر با رویکرد همگانی کردن کبدی در بین خانواده ها برگزار شد که این اقدام نوید بخش روزهای طلایی برای ورزش کشور در رشته کبدی خواهد بود.

در بخش پایانی جشن ملی کبدی تعدادی از پدران دلسوز و زحمتکش با پوشیدن پیراهن کبدی در این روز باشکوه  در ورزش کبدی حاضر شدند و با قرار گرفتن در زمین کبدی خاطرات دوران کودکی را زنده کردند.

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد