دکتر عباس اورسجی ظهر امروز سه شنبه 31 اردیبهشت ماه با سرهنگ فرزاد عباسی رئیس کل تربیت بدنی نیروهای یگان ویژه ناجا کشور با هدف توسعه و ترویج کبدی تفاهمنامه همکاری امضاء کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کبدی، در راستای تحقق اهداف بلند مدت فدراسیون با نگاه توسعه کبدی در بین نیروهای مسلح و ارگان های دولتی ظهر امروز سه شنبه 31 اردیبهشت ماه دکتر اورسجی با رئیس کل تربیت بدنی یگان ویژه تفاهمنامه همکاری امضاء کرد.

در این تفاهمنامه مقرر گردید کلاس های داوری و مربیگری برای علاقمندان یگان ویژه سراسر کشور برگزار گردد و مسابقات کبدی یگان ویژه کشور با کمک فدراسیون کبدی در طول سال برگزار شود.

دکتر اورسجی در دیدار با سرهنگ عباسی از آمادگی کامل فدراسیون جهت هرگونه همکاری خبر داد و یادآور شد: برای توسعه علمی کبدی در یگان ویژه سراسر کشور مدرسان درجه یک کبدی را به کلاس داوری و مربیگری اعزام می کنیم. فدراسیون با کمک هیات های سراسر کشور آماده تعامل با یگان های ویژه ناجا در سراسر کشور است تا کبدی در بین علاقمندان این رشته به سرعت توسعه پیدا کند.

سرهنگ عباسی هم ضمن استقبال از ورود کبدی به جمع رشته های ورزشی یگان ویژه از حضور تیم های این مرکز در مسابقات کبدی کشوری خبر داد و گفت: رشته کبدی ورزشی بسیار مهیج و مفید برای نیروهای مسلح محسوب می شود، ما سال گذشته نخستین دوره مسابقات کشوری یگان ویژه را برگزار کردیم که با استقبال چشمگیر پرسنل کل کشور مواجه شد و قصد داریم با کمک های فدراسیون در رقابت های قهرمانی کشور و لیگ های دسته اول و برتر حضوری فعال داشته باشیم.

لازم بذکر است پس از امضاء تفاهمنامه دکتر اورسجی از امکانات ورزشی مرکز یگان ویژه در تهران بازدید کرد.

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد