دکتر علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی از موفقیت های کاروان ایران در هجدهمین دوره ی بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا تقدیر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

عرصه رقابت های ورزشی بین المللی و جهانی فرصتی برای نزدیکی ملت ها و تقویت روحیه دوستی، مهربانی و آشنایی آنان ها با یکدیگر می باشد که بدون شک این امر از اهداف اصلی ورزش و تربیت بدنی است.

بازی های المپیک آسیایی که با حضور ورزشکاران قاره کهن‌ و بزرگ در طول چند هفته گذشته انجام شد، باعث گردید تا مردم این کشورها بدور از هرگونه تفاوت و تقابل و اختلاف رنگ و نژاد و زبان گردهم آمده و با انجام رقابت های سالم ورزشی جلوه هایی از تعامل، همدلی و تلاش در رسیدن به نقطه پیروزی را به نمایش بگذارند.

ورزشکاران دلاور کشورمان شامل زنان و مردان قهرمان به تلاش و کوشش و هنرآفرینی در این رقابت ها پرداختند و با قدرتمندی به مصاف حریفان و رقیبان رفتند و توانستند نتایج درخشان و در خور ملت ایران را بویژه در نتایج تیمی در کبدی ، والیبال ، بسکتبال، واترپلو و کشتی به دست آورند.
همچنین افتخار آفرینی در سایر رشته ها بویژه ووشو ، کاراته ، تکواندو ، قابقرانی، دوومیدانی ، وزنه برداری ، تنیس روی میز و صخره نوردی باعث شادی و شعف مردم گردید .

در این دوره شاهد هنرنمایی و افتخارآفرینی کاروان ورزشی کشورمان و به ویژه در بخش بانوان قهرمان‌ بودیم که توانستند در برخی رشته ها برای اولین بار در طول تاریخ ورزش به مدال های ارزشمند دست یابند که این امر بیانگر قدرت و صلابت شیرزنان ایران در عرصه رقابت های ورزشی می باشد.

همچنین کسب مجموع  مدال های ورزشکاران کشورمان بی سابفه بود و توانستند ارمغان شایسته ای را برای ملت ایران به همراه بیاورند.

اینجانب ضمن عرض تبریک و خداقوت به تمامی ورزشکاران، مربیان و دیگر اعضای کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران در رقابت های المپیک آسیایی جاکارتا و به ملت شریف ایران، امیدوارم همواره شاهد افتخارآفرینی جوانان کشورمان در عرصه بین المللی باشیم.

علی لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد