جلسه هیات رئیسه فدراسیون کبدی با حضور دکتر مفتح عضو جدید در محل فدراسیون عصر دیروز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، جلسه هيات رئيسه فدراسيون كبدي پس از قهرمانی تیم ملی کبدی جوانان ایران در رقابت های جهانی کیش عصر روز گذشته سه شنبه 5 آذر ماه برگزار شد که در این جلسه ابتدا دکتر اورسجی دکتر مفتح را به عنوان عضو جدید هیات رئیسه فدراسیون معرفی کرد و پس از آن گزارشی از عملکرد درخشان و قهرمانی تیم ملی کبدی برای حاضرین ارائه کرد.

میزبانی شایسته و متفاوت ایران از رقابت های جوانان جهان از موضوعات مهم جلسه دیروز بود که رئیس فدراسیون از برنامه های مدونی که برای این رقابت ها در نظر گرفته بود نکاتی را مطرح کرد و اعضاء هیات رئیسه ضمن تشکر و قدردانی از میزبانی خوب ایران ابراز امیدواری کردند مسئولان فدراسون جهانی رویدادهای بزرگتری را به ایران واگذار کنند.

رقابت های لیگ برتر آقایان و بانوان هم از موضوعات دستور جلسه بود که اعضاء از رئیس و مسئولان سازمان لیگ خواستار برگزاری مناسب و همانند رقابت های جهانی شدند که با موافقت مسئولان سازمان لیگ همراه بود.

در بخشی دیگر از جلسه هیات رئیسه گزارشی از اردوهاي آماده سازی تیم ملی کبدی جوانان ایران جهت آگاهی بیشتر حاضرین ارائه شد و در خصوص رقابت های ساحلی هم مقرر گردید این رقابت ها با میزبانی یکی از استان های متقاضی برگزار شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد