دكتر عباس اورسجي رئيس فدراسيون كبدي در پيامي ويژه فرا رسيدن سال نو را به جامعه پرتلاش و افتخار آفرين كبدي تبريك گفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون كبدي؛ شیشه عطر بهار، لب دیوار شکست و همه جا پر شد از بوی خدا، همه جا آیت اوست! عید نوروز چهره ای دل انگیز از آفرینش است که همزمان با تحول طبیعت ، آمدن بهار را به بندگان بشارت داده و جلوه جمال حق را در آئینه طبیعت منعکس می کند .

خانواده بزرگ كبدي ايران حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت است را به تمامی مردم ایران تبریک و تهنیت عرض کرده و سالی سرشار از برکت و معنویت را از درگاه خداوند متعال و سبحان برای ایرانیان سراسر دنیا  مسئلت دارد.

از همه سوی بهار جلوه او می بینم
جلوه اوست جهان کز همه سو می بینم
چون به نوروز کند پیرهن از سبزه و گل
آن نگارین همه رنگ و همه بو می بینم

دكتر اورسجي در پیامی این سال را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

“بسم الله الرحمن الرحیم

آغاز سال ۱۳۹۹ را خدمت رهبر معظم انقلاب، ملت شریف ایران، جامعه ورزش به خصوص ورزشکاران، قهرمانان، مربیان تیم‌های ملی، روسای هیئت‌هاي استاني و شهرستاني تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

امیدوارم در سال جدید تمام ورزشکاران و مردم عزیز ایران با مد نظر قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه رعایت دستورهای بهداشتی تکلیف است، دستورالعمل‌های سازمان بهداشت جهانی و ستاد مقابله با بیماری کرونا را رعایت کرده تا به کاهش این بیماری و انتقال آن کمک کنند و شعار در خانه می‌مانیم و ورزش می‌کنیم را رعایت کنند.

در پایان از خداوند متعال می‌خواهم هر چه زودتر بیماری کرونا از کشور ما رخت بربندد و ایران سراسر شادی و سلامتی باشد.

من وظیفه‌ی خود می‌دانم که از زحمات و تلاش‌های اعضاء هيات رئيسه، كاركنان، روساي هيات هاي استاني و جامعه ورزش كبدي تشکر و قدردانی کنم و آرزوی توفیق برای همه دارم.

امیدوارم سالی توام با موفقیت، سلامتی داشته باشیم.”

دكتر عباس اورسجي

يكم فروردين نود و نه