محمدرضا مقصودلو رئیس فدراسیون کبدی صبح امروز چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه با مسئولان برنامه ریزی و آموزش وزارت ورزش و جوانان در خصوص امضاء تفاهمنامه آموزش دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کبدی، مسّولان برنامه ریزی و آموزش وزارت ورزش و جوانان در ادامه بررسی برنامه های آموزشی فدراسیون ها صیح امروز با محمدرضا مقصودلو رئیس فدراسیون کبدی در خصوص امضاء تفاهمنامه همکاری در زمینه آموزش دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار باقرنیا قائم مقام برنامه ریزی و آموزش وزارت ورزش و جوانان، یوسف شاهی رئیس گروه نظارت و کنترل اثربخشی، دکتر دلفان رئیس گروه نیاز سنجی و ثابتی از کارشناسان دفتر برنامه ریزی  و آموزش با رئیس فدراسیون کبدی و وحیده ناصری مسئول کمیته آموزش فدراسیون در رابطه با برگزاری کلاس های پیشرفته مربیگری، برگزاری دوره های بین المللی داوری و مربیگری کبدی در سال ۹۵ گفتگو کردند و مقرر شد فدراسیون کبدی برای برگزاری کلاس های بین المللی یا کمک وزارت ورزش و جوانان از مربیان طراز اول دنیا دعوت به عمل آورد.

ارائه تقویم مدون کمیته  آموزش فدراسیون کبدی به حاضرین در جلسه امروز از جمله موارد درخواستی مسئولان وزارت ورزش و جوانان بود که با استقبال و تایید این گروه کارشناسی قرار گرفت.

فدراسیون کبدی قصد دارد در سال ۹۵ که سال آموزش نامگداری شده است با دعوت از مدرس طراز اول دنیا مربیان و داوران کبدی ایران را به علم روز این رشته مجهز کند.

tmp_3128-20160518_112824-2073774760

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد