قهرمانان و مدال آوران بازیهای آسیایی جاکارتا اندونزی ظهر امروز با اتفاق وزیر ورزش و جوانان، رئیس کمیته ملی المپیک و روسای فدراسیون ها با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کبدی، رهبر انقلاب، افتخارآفرینی دختران و پسران مدال‌آور ایران در مسابقات جهانی را موجب خرسندی ملت‌های آزاده و در عین حال عصبانیت جبهه استکبار دانستند و افزودند: مستکبران از پیروزی ملت ایران در هر عرصه‌ای خشمگین می‌شوند، بنابراین پیروزی شما در واقع پیروزی ملت و شکست جبهه وسیع دشمنان ایران است، به همین دلیل حقیقتاً به شما افتخار می‌کنم و پیام‌های تشکر من به شما به معنای واقعی کلمه، برآمده از دل است.

حضرت آیت الله خامنه‌ای در بخشی از صحبت هایش از رشته کبدی هم سخن گفت و اشاره فرمودند: در کبدی با همدلی و اتحاد توانستند ابرقدرت این رشته را شکست دهند، لحظه به یاد ماندنی جاکارتا سجده شکر دختران شایسته کبدی بر روی پرچم کشورمان است که این یک ارزش والا و ستودنی است.

رهبر انقلاب در بخشی دیگر از فرمایشات خود از ملی پوشان کبدی ایران پس از قهرمانی و همچنین اهدای مدال یکی از ملی پوشان به عموی شهید خود بخاطر ادای  احترام به خانواده شهدا و شهدای حرم تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه این دیدار صمیمانه ملی پوش کبدی کشورمان ضمن معرفی و بیان رزومه خود از حمایت های همیشگی و پیام های روحیه بخش مقام معظم رهبری تقدیر و تشکر کردند.

قهرمانان بازیهای آسیایی جاکارتا نماز ظهر و عصر را به امامت رهبر انقلاب اسلامی اقامه کردند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد