مسابقات کبدی قهرمانی بزرگسالان کشور (انتخابی تیم ملی) گرامیداشت هفته دفاع مقدس از روز جمعه 1400/6/26 در هر دو بخش بانوان و آقایان آغاز شد. این رقابتها در 4 منطقه 8 تیمی (31 استان و توابع تهران) در مدت زمان 10 روز برگزار می گردد و 8 تیم برتر مناطق (از هر منطقه 2 تیم) دور نهایی مسابقات را برگزار می نمایند.

در بخش آقایان بازی های مناطق 1، 2 و 3 در استان اردبیل و بازی های منطقه 4 در شهرستان زهک استان سیستان و بلوچستان و همچنین در بخش بانوان بازی های مناطق 1، 2 و 3 در استان قم و بازی های منطقه 4 در شهرستان میبد استان یزد برگزار می گردد.

این رقابت ها با مجوز ستاد ملی کرونا و با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود و کمیته فنی فدراسیون، انتخاب برترین بازیکنان کشور برای شرکت در اردوهای آماده سازی تیم ملی جهت اعزام به بازیهای آسیایی 2022 هانگ ژو را در دستور کار خود دارد.

در دور مقدماتی این مسابقات که به صورت منطقه ای برگزار می گردد، در بخش آقایان 25 استان و در بخش بانوان 27 استان حضور دارند که نشان از گسترگی ورزش کبدی در اکثر مناطق کشور دارد. مرحله مقدماتی این رقابتها تا چهارم مهرماه ادامه دارد و دور نهایی مسابقات نیمه دوم مهرماه برگزار و تیم های برتر مشخص می گردند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد