رئیس فدراسیون کبدی در حاشیه مجمع عمومی سالیانه هیات کبدی استان زنجان از اجرای طرح مدیریت مشارکتی با کمک استان های سراسر کشور سخن گفت.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کبدی، دکتر اورسجی ظهر پنج شنبه ۱۴ دی ماه در مجمع سالیانه هیئت کبدی استان زنجان با بیان اینکه اعتقاد راسخ به استفاده از ظرفیت‌هایی که در استان‌ها وجود دارد افزود: بی‌تردید ظرفیت‌های بالقوه‌ای که در استان‌ها وجود دارد، این امکان را به فدراسیون می‌دهد تا در برگزاری رقابت‌های مختلف از وجود این پتانسیل‌ها برای برگزار هرچه بهتر رقابت‌های مختلف استفاده کند.

وی از برگزاری مباحث آموزشی به‌عنوان یکی از رویکردهای اصلی این فدراسیون یاد کرد و ادامه داد: آموزش، یکی از ارکان اصلی توسعه و پیشرفت یک رشته ورزشی به‌شمار می‌رود، از این رو معتقدیم باید نسبت به ارتقای سطح کمی و کیفی اعضا با توجه به رویکردهای آموزشی، تلاش کنیم؛ چرا که بدون پرداختن به این موضوع، در اجرای امور محوله دچار مشکلات زیادی خواهیم شد.

رئیس جدید فدراسیون با یادآوری اینکه در مباحث آموزشی، مربیان و داوران باید کاملا حرفه‌ای عمل کنند، که لازمه این کار نیز استفاده از شیوه‌های نوین آموزشی است، اظهار کرد: داشتن دانش در رشته مربوط لازم است، اما کافی نیست؛ چرا که اگر مربیان توانمند کبدی نتوانند دانش خود را انتقال دهند، عملا این داشته نمی‌تواند در راستای توسعه کمی و کیفی کبدی ایران کارساز باشد.

اورسجی در پایان از زنجان به‌عنوان یکی از استان‌هایی که تلاش زیادی برای توسعه کبدی داشته است یاد کرد و گفت: با توجه به توانمندی های خوبی که در این استان وجود دارد، فدراسیون کبدی این آمادگی را دارد که میزبانی رقابت‌های بین‌المللی و آسیایی را به زنجان واگذار کند و امیدواریم این روند در زنجان با وجود افراد تحصیل‌کرده‌ای که در امر ورزش استان فعالیت می‌کنند، تداوم داشته باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد