مجمع عمومی فدراسیون کبدی امروز سه شنبه 1 مرداد ماه به ریاست دکتر احمدی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کبدی، مجمع فدراسیون کبدی امروز به ریاست دکتر عبدالحمید احمدی معاون توسعه ورزش همگانی و امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد که کیکاوس سعیدی به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک در مجمع حضور داشت.

 عباس خواجه اورسجی رئیس فدراسیون کبدی گزارشی از عملکرد درخشان فدراسیون در سال 97  و برنامه های آینده خود را ارائه کرد که از سوی اعضاء مجمع تایید شد.در این مجمع سالیانه گزارش بازرس، خزانه دار و حسابرس از سال قبل هم ارائه شد.

دکتر احمدی در مجمع کبدی گفت: موفقیت رشته کبدی در بخش مردان و زنان در بازی های آسیایی برای ورزش کشور بسیار ارزشمند بود. این موفقیت حاصل تلاش خانواده کبدی بود. دست یافتن همزمان تیم مردان و زنان به طلا بسیار کم نظیر بود.

او در ادامه بیان کرد: همچنان که کسب قهرمانی ارزشمند است، استمرار و حذف این جایگاه همانند دستیابی به آن دشوار است. این توقع در بین مردم ایجاد شده که جایگاه این رشته در آسیا اول است و برنامه ها باید به گونه ای باشد که این قهرمانی ها تکرار شود. در بخش جهانی هم انتظار کسب چنین موفقیت هایی هستیم.

 دکتر احمدی بعد از ارائه گزارش خزانه دار خواستار آن شد که در سال ۹۸ میزان منابع مالی که هیات های استانی جذب کردند در گزارش ها ذکر شود چرا که این منابع نیز جز گردش مالی فدراسیون به حساب می آید.

معاون وزیر ورزش و جوانان در پایان بر توسعه کبدی در بین روستاها اشاره کرد و گفت: تاکید دیگرم توجه به بخش روستایی کشور است. جمعیت قابل توجهی در روستاها داریم  و این بخش هم باید جز برنامه فدراسیون و هیات ها قرار بگیرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد