مجمع عمومی ساليانه فدراسیون کبدی روز سه شنبه ۱۴۰۲/۶/۲۸ با حضور دکتر پولادگر معاون ورزش قهرمانی وزير ورزش و جوانان، دكتر فرهادیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی، دکتر اورسجی رئیس فدراسيون، روساى هيات‌هاى استانى و ساير اعضا در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

 

در ابتداى جلسه عباس فرهمند مهر دبير فدراسيون ضمن خير مقدم و خوش آمدگويى به اعضاى حاضر دستور جلسه مجمع را قرائت نمود و سپس کلیپی از اهم عملکرد فدراسیون در سال ۱۴۰۱ برای حاضرین در سالن پخش شد.

 

در ادامه دكتر اورسجى رئيس فدراسيون كبدى ضمن خير مقدم و تشكر از اعضاى حاضر، از اهداف عملياتى فدراسيون در دوره جدید مواردى را برشمرد و به محقق شدن بسيارى از آنها اشاره نمود كه از جمله ميتوان به

✅ برگزارى منظم ليگ برتر آقایان و بانوان و سایر مسابقات در سطوح مختلف ملی و بین المللی
✅ میزبانی موفق ایران در برگزاری اجلاس انتخاباتی کنفدراسیون کبدی آسیا و همچنین دومین دوره مسابقات کبدی قهرمانی جوانان جهان
✅ برگزاری منظم اردوهای آماده سازی تیم های ملی جهت اعزام به بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲
✅ افزايش تعداد بازيكنان لژيونر در ليگ ستارگان جهان (پروکبدی) به ۲۰ نفر و … اشاره نمود.

 

در ادامه دكتر اورسجى از همكارى وزارت ورزش و جوانان و كميته ملى المپيك در افزايش بودجه فدراسيون در سال‌هاى اخير تشكر و قدردانى نمود و توفيقات بدست آمده فدراسيون را بدون همراهى وزارت ورزش و كميته ملى المپيك ناممكن دانست. ايشان همچنين از ارسال مقاديرى البسه وزشى و تاتامى به كليه استان‌هاى كشور خبر داد.

 

سپس نماينده حسابرس مستقل، خزانه دار و همچنين بازرس فدراسيون گزارشات مربوطه را قرائت نمودند و در پایان با راى اعضا، كليه موارد به تاييد كامل اعضاى مجمع رسيد.

 

در ادامه دکتر پولادگر معاون ورزش قهرمانى وزارت ورزش و جوانان ضمن تشكر از اقدامات صورت گرفته توسط فدراسيون كبدى، انتخاب دكتر اورسجى به عنوان رئیس کنفدراسیون کبدی آسیا را يك افتخار ملى براى ورزش كشور دانست. ايشان همچنین از فدراسیون کبدی به عنوان یکی از موفق ترین فدراسيون‌ها به لحاظ برنامه ريزى و تحقق اهداف و برنامه‌ها نام برد.

 

سپس انتخابات نایب رئیس بانوان برگزار شد و سرکار خانم نصیری با کسب ۳۲ رای از ۴۰ رای ماخوذه به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون کبدی، از اعضای مجمع رای اعتماد گرفت.

 

در پايان تعدادى از روساى هيات‌هاى استانى و اعضاى حاضر به ارائه نقطه نظرات و پيشنهادات خود پرداختند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد