سید مبین سید محمدی داور تالشی کبدی ایران به منظور قضاوت در پنجمین دوره بازیهای کبدی ساحلی آسیا که از روز چهارشنبه ۳۱ شهریور ماه در ویتنام آغاز می شود به شهر دانانگ این کشور سفر کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کبدی، سید مبین سید محمدی با دعوت کنفدراسیون کبدی آسیا برای قضاوت مسابقات کبدی ساحلی به شهر دانانگ ویتنام سفر کرد.

سید محمدی پس عزیمت در شهر دانانگ در جلسه هماهنگی داوران و کادر اجرایی مسابقات حاضر شد و پس از جلسه فوق دیداری هم با پرساد رائو مسئول فنی و اجرایی مسابقات کبدی فدراسیون جهانی و آسیایی داشت.

کنفدراسیون کبدی آسیا در تمامی رقابت های برگزار شده در سطح قاره کهن حساب ویژه ای رو داوران ایرانی باز کرده است و داوران شایسته کشورمان با قضاوت های خوب نگاه مسئولان را برای دعوت تعداد بیشتری از داوران جلب کرده اند.

فدراسیون کبدی ایران در راستای حمایت و اعزام داوران شایسته ایرانی به مسابقات بین المللی داوران بی شماری را با همکاری فدراسیون جهانی و آسیایی به مسابقات اعزام می کند.

سید مبین سید محمدی داور تالشی کبدی ایران که دانشجوی مقطع دکتری رشته حقوق جزا می باشد یکی داوران خوش نام ، فعال و دبیر کمیته داوران فدراسیون کبدی است که به عنوان نماینده جامعه داوری در مسابقات کبدی ساحلی آسیا حاضر شده است.

لازم بذکر است تیم ملی کبدی ساحلی ایران قهرمان دو دوره گذشته بازیهای ساحلی آسیا در هایانگ چین و پوکت تایلند در پنجمین دوره مسابقات در دانانگ ویتنام حضور ندارد تا غایب بزرگ مسابقات لقب گیرد.

img_20160924_103137

img_20160924_131940

img_20160923_080527

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد