رئیس فدراسیون کبدی می‌گوید دارند خوابگاهی را احداث می‌کنند که در حد هتل 4 ستاره است.

به گزارش روابط عمومي فدراسيون كبدي، عباس اورسجی رئیس فدراسیون کبدی، در مورد اوضاع و احوال کلی کبدی گفت: ما به دلیل بحث ویروس کرونا خیلی از مسابقات برون مرزی را از دست دادیم و سه، چهار مسابقه جهانی و آسیایی در بخش آقایان و بانوان داشتیم که لغو شد. از یک طرف مسابقات داخلی را هم نتوانستیم برگزار کنیم چه قهرمانی کشور چه لیگ‌مان را. در صدد هستیم که ماه‌های پایانی سال شرایط بهتر شود و بتوانیم با مجوز از فدراسیون پزشکی و وزارت ورزش لیگ و مسابقات قهرمانی کشور را برگزار کنیم.

او ادامه داد: بازی‌های آسیایی ساحلی که قرار بود آذرماه برگزار شود با حضور سایر رشته‌های ورزشی در چین به تعویق افتاد و تاریخش فروردین 1400 اعلام شد. ما به دلیل عدم برگزاری مسابقات یک اردو ابتدایی گذاشتیم البته قبل از آن به‌صورت مجازی حدود یک ماه در دو بخش آقایان و بانوان در کانال فدراسیون نفرات را عضو کردیم که فعالیت‌های روزانه‌شان را برای مربی‌هایشان ارسال می‌کردند و برنامه روز بعد را مربیان به تک تک ورزشکاران اعلام می‌کردند. خوشبختانه نفرات با آمادگی کامل در اردو حضور پیدا می‌کردند. ما 4 گروه 20 نفره یعنی 40 نفر در قسمت آقایان و 40 نفر در قسمت بانوان به اردو دعوت کردیم. مسابقات انتخابی درون اردویی گذاشتیم که به دلیل ویروس کرونا که زودتر به نتیجه برسیم و تعداد کسانی که می‌توانند ما را همراهی کنند از نظر  کیفی و کمی مشخص شود.

رئیس فدراسیون درخصوص برنامه‌هایشان بعد از پایان قرنطینه و تعطیلات فعلی گفت: بعد از پایان تعطیلات درصدد هستیم در مناطق جنوبی کشور یعنی جاهایی که هوا گرم‌تر است اردوها را پیگیری کنیم و چهارشنبه عازم هرمزگان شدیم. اداره کل ورزش استان هرمزگان و همچنین فولاد هرمزگان به ما در برگزاری اردوها کمک می‌کنند. پیش‌بینی من این است که اکثر اردوهای ما در مناطق جنوبی کشور برگزار شود.

او درخصوص برنامه‌های فدراسیون کبدی برای دو هفته تعطیلی عنوان کرد: از دو ماه قبل به‌طور مستمر هر هفته و گاهی اوقات در هفته دو بار در علوم مختلف ورزشی کارگاه‌های آموزشی داریم و در خیلی از کارگاه‌ها مربیان و داوران‌مان حضورشان را اجباری کردیم تا سطح دانش آنها ارتقا پیدا کند و برای عموم هم آزاد است و استقبال خوبی شده و تا پایان سال این مسیر ادامه دارد. تمام علوم ورزشی مثل روانشناسی آسیب‌ها و کلاس‌های داوری، که به طور متداول از ابتدای سال در حال برگزاری است، انجام می‌شود و به خاطر این دو هفته تعطیلی که اردوی تیم ملی را نتوانستیم برگزار کنیم. بچه‌ها فعالیت‌های انفرادی‌شان را روزمره برای مربی ارسال می‌کنند تا آمادگی آنها حفظ شود. ان‌شاءالله بعد از اتمام تعطیلات اردوها استارت می‌خورند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد