هفته ششم رقابت های لیگ برتر کبدی باشگاههای کشور روز پنج شنبه 10 بهمن ماه به میزبانی سالن 6هزار نفری غدیر ارومیه برگزار شد و تیم پایا آذربایجان غربی میزبان این هفته رقابت ها با کسب یک پیروزی و یک تساوی به صدر جدول رده بندی راه پیدا کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کبدی، هفته ششم رقابت های لیگ برتر کبدی باشگاههای کشور با برگزاری 8 دیدار در دو نوبت صبح و عصر در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه روز پنج شنبه 10 بهمن ماه برگزار شد و طی آن تیمها دو دیدار خود را برگزار کردند. در مهم ترین بازی نوبت صبح تیم عقاب تالش با ارائه یک بازی هماهنگ و منسجم برابر تیم پایا آذربایجان غربی به تساوی 32 بر 32 دست پیدا کند و دو تیم سرخنکلاته و رعد پدافند هوایی قم نیز مقابل حریفان خود به پیروزی دست یافتند.

رقابت های نوبت عصر هم از ساعت 15 آغاز شد و در مهم ترین و حساس ترین بازی هفته ششم تیم سرخنکلاته توانست با ارئه بازی منسجم و تماشاگر پسند تیم رعدپدافند هوایی قم صدرنشین لیگ برتر را 44 بر 30 شکست دهد تا تکلیف قهرمانی به هفته آخر کشیده شود.

در پایان هفته ششم تیم های پایا آذربایجان غربی و سرخنکلاته با کسب 20 امتیاز و به لطف تفاضل در مکان های اول و دوم جدول رده بندی قرار دارند و تیم رعد پدافند هوایی قم با 19 امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد.

هفته هفتم و پایانی لیگ برتر 16 و 17 بهمن ماه به میزبانی شهر گرگان برگزار می شود و تکلیف قهرمان لیگ برتر هم در هفته پایانی مشخص خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد