محمدرضا شادلو عضو تیم کبدی جوانان گفت: هدف ما مدال طلا است و قطعا برای رسیدن به آن همه توان خود را به کار خواهیم گرفت.
به گزارش روابط عمومي فدراسيون كبدي، محمدرضا شادلو
در خصوص شرایط تیم کبدی جوانان پیش از حضور در مسابقات جوانان جهان اظهار داشت: از دی سال گذشته تاکنون به طور منسجم و مداوم در اردو هستیم. خوشبختانه روند خوبی را طی کرده‌ایم و حدود ۸۰ درصد آماده هستیم. بنا به تصمیم فدراسیون کبدی قرار شده یکشنبه به کیش برویم و هفت روز در آنجا اردو داشته باشیم. امیدوارم این مسئله به ما کمک کند تا به آمادگی صددرصدی برسیم. به طور حتم میزبانی یک امتیاز مهم برای ما محسوب می‌شود و باید تلاش کنیم از این مسئله به نحو احسن استفاده کنیم.

وی ادامه داد: از لحاظ تاکتیک مشکل خاصی نداریم و با توجه به تمریناتی که انجام داده‌ایم این توانایی در ما وجود دارد با ارائه بازی‌های با کیفیت به فینال صعود کنیم. هند، پاکستان، بنگلادش و سریلانکا از اصلی‌ترین رقیبان ما محسوب شوند اما ما هم ایران هستیم و از هیچ تیمی ترس نداریم.

بازیکن تیم کبدی جوانان تصریح کرد: خداراشکر همه چیز خوب است و دغدغه‌ای نداریم. تمرکزمان را روی این موضوع گذاشته‌ایم تا در این مسابقات خوش بدرخشیم و نام ایران را سرافراز کنیم. هدف ما مدال طلا است و قطعا برای رسیدن به آن همه توان خود را به کار خواهیم گرفت.

شادلو در پایان با اشاره به اینکه توقعات از رشته کبدی بالاتر رفته است، خاطرنشان کرد: پس از قهرمانی تیم ملی بزرگسالان در بازی‌های آسیایی جاکارتا انتظارات از کبدی بالا رفته است و بنابراین تلاش خواهیم کرد بهترین نتیجه را به دست بیاوریم. امیدوارم با کسب عنوان قهرمانی بتوانیم خودمان را به بدنه تیم ملی تزریق کنیم تا در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ چین از عنوان قهرمانی کبدی دفاع کنیم.
منبع: ميزان
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد