دومین المپیاد استعدادهای برتر کبدی پسران زیر 16 سال کشور با حضور 25 استان در شهر زاهدان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کبدی، دومین المپیاد استعدادهای برتر کبدی پسران کشور طی روزهای 5 لغایت 9 شهریور ماه با حضور 25 استان در سالن شهید فهمیده شهر زاهدان برگزار شد.

در این دوره از رقابت ها 25 استان حاضر در مسابقات مرحله مقدماتی را در 8 گروه برگزار کردند و پس از دو روز مسابقه 16 تیم برتر به یک هشتم نهایی راه یافتند.

4 تیم آذربایجان غربی، سیستان و بلوچستان، تهران و همدان با شکست حریفان در مراحل حذفی به جمع 4 تیم برتر مسابقات راه یافتند.

مسابقات نیمه نهایی المپیاد کبدی عصر روز جمعه 8 شهریور ماه برگزار شد که در نخستین دیدار تیم سیستان وبلوچستان موفق شد با نتیجه 53 بر 18 همدان را شکست دهد و به فینال مسابقات راه پیدا کند.

در دومین دیدار نیمه نهایی دو تیم تهران و آذربایجان غربی به مصاف هم رفتند و در پایان آذربایجان غربی توانست در یک بازی نزدیک و جذاب با حساب 46 بر 41 از سد تهران عبور کند تا حریف سیستان وبلوچستان در دیدار فینال شود.

دیدار فینال صبح روز شنبه 9 شهریور ماه بین تیم های آذربایجان غربی و سیستان بلوچستان برگزار شد. این دیدار در حالی که بصورت زنده از شبکه استانی هامون پخش می شد با بازی جذاب از سوی دو تیم دنبال شد. سیستان و بلوچستان با اندیشه انتقام شکست سال گذشته وارد میدان شد اما بازی متعادلی از سوی دو تیم شاهد بودیم و در نهایت شاگردان سلیمان پهلوانی با استفاده از موقعیت های بدست آمده با حساب 43 بر 38 آذربایجان غربی را شکست دادند تا ضمن جبران شکست سال گذشته جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

گفتنی است تیم های تهران و همدان بطور مشترک سوم شدند.

 

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد